  • 1. Data: 2009-12-04 23:13:48
    Temat: czy potrzebna koncesja/zezwolenie na produkcję filmową?
    Od: B <...@...pl>

    Witam,
    Jak stowarzyszenie chcemy nagrywać krótkie filmy nie tylko
    instruktarzowe ale też z udziałem aktorów itp. więc do działalności
    należy wpisać:

    59.11.Z
    Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo
    i programów telewizyjnych
    59.12
    59.12.Z
    Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i
    programami telewizyjnymi
    59.13
    59.13.Z
    Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo
    i programów telewizyjnych
    59.14
    59.14.Z
    Działalność związana z projekcją filmów

    Czy na taką działalność wymagane jest zezwolenie?

    B.

  • 2. Data: 2009-12-04 23:14:31
    Od: Arek <a...@e...net>

    B pisze:
    > Czy na taką działalność wymagane jest zezwolenie?

    Nie

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2009-12-05 00:21:02
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 5 Gru, 00:13, B <B...@...pl> wrote:
> [...]
    > 59.14.Z
    > Działalność związana z projekcją filmów
    >
    > Czy na taką działalność wymagane jest zezwolenie?

    Nie wymaga zezwolenia, wpisac najlepiej wszystko co jest pod numerem
    59.

  • 4. Data: 2009-12-06 07:09:38
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    >Nie wymaga zezwolenia, wpisac najlepiej wszystko co jest pod numerem

    ciekawe co bezp ozwolernia Rywina zrobisz...
    jk