  • 1. Data: 2009-12-04 23:43:04
    Temat: Firma nie płaci za FV.
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Wykonałem usługę dla pewnej firmy i nie zapłacili za usługę. Rozmowy
    telefoniczne nie dały efektu.
    Co mogę zrobić z taką firmą?
    Dodam, że kwota jest śmieszna - 24zł, ale nie chcę pozwolić sobie na
    takie rzeczy.
    Mam wysłać listownie monit, a co potem?

    Czy jest szansa naliczenia jakiś odsetek, kosztów egzekucji... tak, aby
    go to "zabolało"?

    P.S.
    Mam drugiego klienta z fakturą na 72zł i też nie zapłacił - osoba fizyczna.

    Pozdr.
    stebi

  • 2. Data: 2009-12-05 00:06:34
    Temat: Re: Firma nie płaci za FV.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    stebi wrote:
    > Wykonałem usługę dla pewnej firmy i nie zapłacili za usługę. Rozmowy
    > telefoniczne nie dały efektu.
    > Co mogę zrobić z taką firmą?

    iść do sądu.

  • 3. Data: 2009-12-05 00:13:55
    Od: "grupy / gazeta" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "stebi" > Dodam, że kwota jest śmieszna - 24zł, ale nie chcę
    pozwolić sobie na
> [...]

    o potem?

    > Czy jest szansa naliczenia jakiś odsetek, kosztów egzekucji... tak, aby go

    no to musisz wynając ze 2 czelabińskich pałkarzy

    > P.S.
    > Mam drugiego klienta z fakturą na 72zł i też nie zapłacił - osoba
    > fizyczna.

    a tu już prawie pluton egzekucyjny

    macso

  • 4. Data: 2009-12-05 07:16:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    stebi pisze:
> [...]
    >
    > P.S.
    > Mam drugiego klienta z fakturą na 72zł i też nie zapłacił - osoba fizyczna.

    Kupię to za 50%. Pisz na priv :)

    --
    Liwiusz