  • Data: 2009-10-19 05:28:58
    Temat: Firma nie chce mi wystawic poprawnej faktury
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Firma w ktorej zamawialem materialy na budowe nie chce mi wystawic
    faktury na 22% VAT. Potrzebuje ta fakture bo akurat te materialy
    podlegaja odliczniu. Kilka tygodni temu po wielu wizytach wystawili mi w
    koncu fakture ale na 7%. Materialy bralem bez montazu i placilem 22%
    VAT. Tamta faktura przyszla poczta - po zobaczeniu jak jest wystawiona
    zwrocilem im i teraz po kilkakrotnych wizytach nadal nie moge sie
    doprosic poprawnej faktury. Jak w tym tygodniu sie nie doczekam to chce
    ta sprawe gdzies zglosic - tylko nie wiem gdzie taka sytuacje mozna
    zglosic w US czy moze w Inspekcji Handlowej? Czy wogole ktos cos z tym
    zrobi bo w konu jakas tam fature mi wystawili.

    Piotr