  • Data: 2004-12-10 22:59:49
    Temat: Firma Kruk i ich niezwykła rozrzutność
    Od: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Firma Kruk ściga pewną osobę o dekoder Canal+.

    Niestety pod wskazanym adresem osoba ta już nie mieszka (a co gorsza
    podobno nie żyje - ale kto by tam wierzył opiniom sąsiadów ;). Za to my
    tam teraz mieszkamy i jesteśmy zasypywani idiotycznymi listami z
    pogróżkami w stylu "przedprocesowy projekt ugody sądowej" i inną
    makulaturą w tym stylu. Dług jaki kupili to 500zł a na obsługe listów
    poszło już chyba z ich strony 50zł. Oczywiście same listy zwykłe, na
    polecony ich już nie stać.

    Zlitowałem się po którymś z rzędu listów i zadzwoniłem do nich. Swoją
    drogą biedaczyska zapomnieli umieścić nr telefonu na kopercie... na
    wszystkich kopertach ...

    Po rozmowie z miłym panem (który oczywiście od razu "rozpracował mnie"
    że Pani P. na pewno tam nadal mieszka a ja coś kręcę), odpowiedział że
    sprawdza. Mineło pół roku i korespondencja dalej leci do nas. Ostatnio
    nawet z jakiegoś biura detektywistycznego (też Kruk, pewno jakaś odnoga).

    Mam wobec tego trywialne pytanie: czy firma taka jak Kruk (od
    windykacji) może dowiedzieć się jakąś oficjalną drogą czy dana osoba
    mieszka lub nie pod wskazanym adresem ? Przecież to kosztuje chyba mniej
    niż kilogramy idiotycznej makulatury ?

    A może powinienem pomóc biedakom i wziąś jakieś zaświadczenie z urzędu
    miasta o ilości/nazwiskach osób zamieszkującej dany lokal ? Istnieje coś
    takiego ?

    Mnie to śmieszy, ale druga osoba zamieszkująca jest zmartwiona samym
    hasłem "komornik" co smierdzi mi zastraszaniem, ponieważ w piśmie jest
    informacja że komornik (oczywiście jakiś ich prywatny) "zajmie majątek w
    lokalu" a nie dłużnika. Oczywiście dość śmieszne, ale tylko mi jest do
    śmiechu ... więc chciałbym to jakoś zamknąć.

    A może jest tu ktoś od Kruka i pomoże swojej firmie nie wydawać więcej
    pieniędzy na papier ? Chrońmy lasy !

    --
    Sebastian Bialy - h...@p...onet.pl