  • Data: 2004-12-11 03:27:13
    Temat: Re: Firma Kruk i ich niezwykła rozrzutność
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 10 Dec 2004 23:59:49 +0100, użyszkodnik Sebastian Bialy
    <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Po rozmowie z miłym panem (który oczywiście od razu "rozpracował mnie"
    > że Pani P. na pewno tam nadal mieszka a ja coś kręcę), odpowiedział że
    > sprawdza. Mineło pół roku i korespondencja dalej leci do nas. Ostatnio
    > nawet z jakiegoś biura detektywistycznego (też Kruk, pewno jakaś odnoga).

    skuteczne działanie to działanie powolne i proceduralne, firmy
    windykacyjne działają na zasadzie "ile można wyciągnąć od ludzi
    pieniędzy bez procesu sądowego" bo ten ostatni niestety kosztuje i
    trzeba wyłożyć żywą gotówke, zaś sterty makulatury jakie przysyłają
    kosztują niewielkie pieniądze w porównaniu z powyższym

    --
    futszaK
    598339018 601061867