  • 51. Data: 2011-07-31 06:19:53
    Temat: Re: Fałszerstwo kuriera firmy przewozowej
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-07-30 22:12, Użytkownik Tomek napisał:
    > Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

    > Tylko, że inna przesyłka jest przetrzymywana ;)

    Ta inna przesyłka przyszła w innym terminie i mogą jej nie
    dotyczyć te same limity doręczeń, zakazy przetrzymywania czy
    podobne.
    Tak jak radzono poczekaj na kuriera, jedyne w czym będziesz
    miał rację to że poprosi o jeden podpis anie o dwa.
    Ale równie dobrze może nie poprosić o żaden podpis, miałem
    już tak. :-)

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2011-07-31 06:21:16
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-07-31 01:01, Użytkownik Animka napisał:

    > U mnie zawsze kurier wchodzi do mieszkania, otwieramy przesyłki, a
    > raczej to on otwiera jak paczka jest skomplikowanie zapakowana, wyciąga
    > towar (np, monitor, czy drukarkę, czy komputer, a nawet umywalkę z
    > szafką) . Wyciąga z paczki, oglądam czy jest cała i dopiero mu podpisuję
    > i życzę miłego dnia :-) Kurierzy są fajni, jeszcze żaden mnie nie
    > oszukał. Jeden mi przywiózł połamaną listwę na dole przy kablach. Nie
    > miał ze sobą druków reklamacyjnych, ale przyjechał na drugi dzień i
    > protokół sporządziliśmy. Dostałam zwrot pieniędzy od sklepu
    > internetowego razam z kosztem przesyłki.

    Trafiasz na kurierów uprzejmych dla kobiet.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2011-07-31 06:25:12
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-07-31 01:06, Użytkownik Animka napisał:

    > Kurierzy maja numery telefonów i umawiaja się na konkretną godzinę.

    To jest teoria która się sprawdza w niewielu przypadkach.
    Kurier ma 40 paczek, układa je sobie w kolejności dojazdu
    po trasie i rozwozi, jak 10 mu wypadnie bo odbiorcy pracują
    i odebrać mogą po 16 czy 17 to nie obskoczy całego miasta
    robiąc drugi kurs w godzinę czy dwie.
    Jak rozumiem ty byś potrafiła. :(

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2011-07-31 06:34:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Korn" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Qrwa, ale debili mamy w kraju. To prawda,Ci co mieli cos w glowie to
    > wyjecjali i liczą na tych w Anglii, Szkocji, Norwegii, itd... ., Nam
    > zostali tylko " Tomki" i my sie musimy z nimi uzerac.
    > Pomyśl, zanim odbierzesz kurierowi pracę. Skoro tak zrobił to znaczy ze
    > płacą mu za punkt i jak kazdy normalny czkowiek rozbilto na 2 dni i
    > otrzyma zaplate za to cozrobil ( raz byl u ciebie w jeden dzien, raz w
    > drugi), gdyby dostarczyl w poniedzialek, dostal by za 1 adres.

    A to w takim razie kurier popełnia oszustwo na szkodę swojego pracodawcy i
    należy o tym pracodawcę powiadomić.

  • 55. Data: 2011-07-31 07:03:53
    Od: "Jacek S." <o...@f...cy>

    W dniu 2011-07-30 22:19, Animka pisze:

> [...]
    > przesyłki).
    > Jak nie będziesz umiał otworzyć przesyłki to nawet Ci pomoże rozpakować.

    Animka, jak zwykle, bez obrazy, pierdolisz bzdury.

    --
    Jacek S.

  • 56. Data: 2011-07-31 07:39:15
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 30 Jul 2011 19:45:01 +0200, Tomek napisał(a):

    > No własnie, w żadnym wypadku nie chcę nikomu narobić koło pióra dlatego tu
    > piszę! Jednak nie chcę żeby ktoś mi obrabiał d.. Czyli radzisz po prostu odebrać
    > paczkę i ewentualnie pogadac z kurierem ?

    Dokładnie tak. Owszem, formalnie możesz teraz kurierowi narobić masę
    problemów, z utratą pracy włącznie, a chłopina może tylko chciał mieć jedną
    sprawę mniej do załatwienia. Akurat z "moim" kurierem UPS da się załatwić
    wszystko, nawet jak widzi w magazynie paczkę na mój adres domowy (poza jego
    rejonem już), dzwoni i pyta, czy czasem nie wolałbym jej dostać do firmy.
    Wiadomo, że ludzie są różni, ale ja bym jeszcze zachował spokój.

    AK

  • 57. Data: 2011-07-31 11:06:35
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 30 Jul 2011 23:54:41 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Niby normy głupie, ale z drugiej strony jak tu inaczej zagonić kuriera
    > żeby jeździł tam gdzie ma dowieźć przesyłki, a nie tam gdzie jemu wygodnie?

    Wiem, że kij ma dwa końce. Ale nie jest zdrowe stosowanie odpowiedzialności
    zbiorowej. I imo pracodawca nie może przenosić swojego ryzyka na kuriera.
    --
    marcin

  • 58. Data: 2011-07-31 12:14:25
    Od: "Jacek S." <o...@f...cy>

    W dniu 2011-07-31 01:06, Animka pisze:

    > Kurierzy maja numery telefonów i umawiaja się na konkretną godzinę.

    Jak chcą. Wcale nie muszą, i nie mają takiego obowiązku, by dzwonić.
    Zazwyczaj robią tak, jak leży to w ich interesie ( zazwyczaj leży ).

    --
    Jacek S.

  • 59. Data: 2011-07-31 13:09:06
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-31 09:03, Jacek S. pisze:

    > Animka, jak zwykle, bez obrazy, pierdolisz bzdury.

    Proszę się tak nie wyrażać. Tak jest jak napisałam.

    --
    animka

  • 60. Data: 2011-07-31 15:41:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-30 20:25, JK pisze:

    > Weź ty się nie ośmieszaj Gilu i przestań słać swoje wypociny.

    Możesz znowu zrobić mi loda. Ponownie pozwalam.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=