  • 71. Data: 2011-08-01 06:11:13
    Temat: Re: Fałszerstwo kuriera firmy przewozowej
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    Tak. Możesz.

    >Kurier ma na to 5 minit (do każdej przesyłki).
    Nie, nieprawda. Kurier ma na to czas adekwatny. Czasem 15 s a czasem 3
    minuty. Musi ewentualnie zaczekać na spisanie protokółu uszkodzenia
    przesyłki. Prawo pocztowe nic na ten temat nie mówi. Regulują to
    wewnętrzne wytyczne firm kurierskich (każdej oddzielnie).

    Absolutnie nie.

    > Proszę się tak nie wyrażać. Tak jest jak napisałam.
    Nie. To tylko Twoje pobożne życzenia niestety.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 72. Data: 2011-08-01 09:44:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-31 21:13, Tomek pisze:

    > Bierzesz rysik i na ekranie terminala kurierskiego podpisujesz
    > się czyims nazwiskiem. Trudne?

    Naprawdę jesteś tak głupi ?

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 73. Data: 2011-08-01 10:59:07
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sun, 31 Jul 2011 08:34:07 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A to w takim razie kurier popełnia oszustwo na szkodę swojego pracodawcy i
    > należy o tym pracodawcę powiadomić.

    Wyluzuj....Robert....na litość boską :)
    Kurier działał właśnie w "dobrze pojętym interesie pracodawcy". Przeczytaj
    jeszcze raz post Świerszcza.
    Heheh, ja miałem podobny przypadek z UPSem ;)
    Dzwoni kurier i mówi że ma przesyłkę do mnie, pobraniową. Zapowiedział też
    że będzie koło 18. Mówię mu OK. Godzina 19 pusto. Godzina 20...kuriera
    brak...lukam na "monitoring" - widzę że zmienił się status na doręczony
    około 18 :)))
    Biorę komórkę i dzwonię do tego kuriera i pytam czy otrzymam swoją
    paczuszkę ;)
    Koleś mówi że właśnie dojeżdza pod moją hawirę ;)
    Na luzie, jak już dojechał i wręczył mi przesyłkę, pytam go, co by było
    gdybym nie miał teraz kasy przy sobie :))))
    Gostek spojrzał na mnie...i poczerwieniał...mówię mu że w "systemie
    przesyłkę już odebrałem" - i się uśmiechnąłem :)
    Powiedział krótko - musiałbym ją opłacić :)))

    Co do sedna "sprawy" - bez paniki, kurier po prostu "zamarkował" odebranie,
    po prostu Ci zaufał że będziesz w poniedziałek. To też człowiek.

  • 74. Data: 2011-08-07 21:16:41
    Od: arturs <a...@g...com>

    No i co z przesyłką?
    Tyle było bicia piany i co dalej?