    From: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
    Subject: Re: Fałszerstwo kuriera firmy przewozowej
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 31 Jul 2011 09:39:15 +0200

    Dnia Sat, 30 Jul 2011 19:45:01 +0200, Tomek napisał(a):

    > No własnie, w żadnym wypadku nie chcę nikomu narobić koło pióra dlatego tu
    > piszę! Jednak nie chcę żeby ktoś mi obrabiał d.. Czyli radzisz po prostu odebrać
    > paczkę i ewentualnie pogadac z kurierem ?

    Dokładnie tak. Owszem, formalnie możesz teraz kurierowi narobić masę
    problemów, z utratą pracy włącznie, a chłopina może tylko chciał mieć jedną
    sprawę mniej do załatwienia. Akurat z "moim" kurierem UPS da się załatwić
    wszystko, nawet jak widzi w magazynie paczkę na mój adres domowy (poza jego
    rejonem już), dzwoni i pyta, czy czasem nie wolałbym jej dostać do firmy.
    Wiadomo, że ludzie są różni, ale ja bym jeszcze zachował spokój.

    AK