  • 21. Data: 2011-07-30 18:03:06
    Temat: Re: Fałszerstwo kuriera firmy przewozowej
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    news:j11ggp$hmm$1@news.onet.pl...

    > Czy dla wogóli nie ma, to ciężko orzec, to bardzo mityczne stworzenia.
    >
    > A w ogólności, to może błąd w systemie, coś źle zaznaczyli albo coś? Nie
    > masz nawet obowiązku zaglądania w system. Odbierz paczkę, sprawdź jej
    > stan i już.

    Ze sprawdzaniem stanu też jest różnie, najlepiej gdyby przy kurierze paczka
    została rozpakowana. Jednak kurier nie ma takiego obowiązku i może odmówić.
    Gdyby okazało się, że przesyłka jest niekompletna to sytuacja staje się trochę
    głupia. 29.07 - odbiór, a dopiero 1.08 stwierdzam, że czegoś brakuje. Jest to
    wpuszczenie się w niezly kanał.

    > Może źle coś kliknął w maszynce?

    Też to napisałem w pierwszym poście, stąd moje wątpliwości.

    T.

  • 22. Data: 2011-07-30 18:06:41
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Pysz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Skąd wiesz, że przesyłka nie znajduje się już w firmie przewozowej?
    > Skąd wiesz, że ktoś się za ciebie podpisał, skąd wiesz, że wogóle ktoś się
    > podpisał?

    Bo to wszystko pokazuje monitoring przesyłki, chyba, że to jedna wielka lipa.

    > Porada:
    > wyluzuj i spokojnie poczekaj na kuriera, nie ma co się na zapas martwić, w
    > systemie elektronicznym kuriera może się dziać wiele rzeczy ale to nie powód
    > by tracić całą sobotę na obmyślanie zemsty

    Nie chodzi o zemstę o o ewentualne wybrniecie z sytuacji gdyby się okazało, że z
    paczką jest coś nie tak.

    > miłej reszty weekendu

    wzajemnie ;)

  • 23. Data: 2011-07-30 18:09:38
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Swierszcz" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Najlepiej popros kuriera zeby chwile poczekal, otworz przy nim te paczke i
    > sprawdz czy jest wszystko.
    > Kurier sobie pomyslal, ze skoro do ciebie dzwonil przedstawil cala sytuacje z
    > odroczonym doreczeniem, to po kiego grzyba bedziesz patrzyl na status w
    > internecie i nabil 'doreczono'. Czesta praktyka zeby sie wyrobic w limicie
    > awiz.

    Ok, dzięki też rozpatruje ten wariant. Tylko, żeby kurier chciałm poczekać na
    rozpakowanie, bo to będzie własnie "ten" kurier ;)

    T.

  • 24. Data: 2011-07-30 18:10:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-30 20:03, Tomek pisze:

> [...]
    > przesyłka jest niekompletna to sytuacja staje się trochę głupia.
    > 29.07 - odbiór, a dopiero 1.08 stwierdzam, że czegoś brakuje.

    Ty masz jakieś rozdwojenie jaźni ? Raz twierdzisz, że nie
    odebrałeś przesyłki, raz, że odebrałeś.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 25. Data: 2011-07-30 18:13:56
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    > Ty masz jakieś rozdwojenie jaźni ? Raz twierdzisz, że nie odebrałeś przesyłki,
    > raz, że odebrałeś.

    29.07 kurier za mnie podpisał!

    T.

  • 26. Data: 2011-07-30 18:17:00
    Od: "Jacek S." <o...@f...cy>

    W dniu 2011-07-30 19:56, Swierszcz pisze:

    > Uwierz mi, ze w UPS nie da sie pomylkowo wklepac 'doreczono' zamiast
    > 'odroczone doreczenie' ;-)

    Otóż to. Pomyłkowo nie, celowo i owszem.

    --
    Jacek S.

  • 27. Data: 2011-07-30 18:20:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-30 20:13, Tomek pisze:

    > 29.07 kurier za mnie podpisał!

    A pokaż skan dokumentu na którym jest twój sfałszowany podpis.

  • 28. Data: 2011-07-30 18:24:31
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    > A pokaż skan dokumentu na którym jest twój sfałszowany podpis.

    W ups jest podpis elektroniczny (nie na papierze). Natomiast w systemie jest coś
    takiego jak Dowód doręczenia. Jest tam pozycja Podpisano: i moje nazwisko.

    T.

  • 29. Data: 2011-07-30 18:25:52
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    > Ty masz jakieś rozdwojenie jaźni ? Raz
    > twierdzisz, że nie odebrałeś przesyłki, raz,
    > że odebrałeś.

    Weź ty się nie ośmieszaj Gilu i przestań słać
    swoje wypociny.

    --
    JK

  • 30. Data: 2011-07-30 18:28:47
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 30 Jul 2011 19:34:08 +0200, Swierszcz napisał(a):

    > Kurierzy maja zazwyczaj okreslona liczbe zwrotow (awiz), ktore
    > moga przywiezc z powrotem na baze.

    Co za debile wymyślają takie procedury..?

    --
    marcin