  • 1. Data: 2008-09-15 15:50:40
    Temat: Re: Faktury wewnatrzwspolnotowe
    Od: "martels" <m...@i...pl>

    Dołączam sie do prosby Krisa.

  • 3. Data: 2008-09-23 08:56:33
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Witam,

> [...]
    >
    > chodzi mi dokladnie krok po kroku
    >
    > dostaje fakture od kontrahenta cz jest to kwona netto czy brutto?

    jeśli spełnione są wszystkie warunki, by Twój kontrahent uznał taką
    transakcję za wewnatrzwspólnotową dostawę towarów, będzie to faktura bez
    podatku Vat, czyli w wartości netto

    > ktora kwote przeliczam i po srednim kursie ktorego banku i z ktorego dnia?

    średni NBP:
    - dla celów podatku dochodowego: z dnia poprzedzającego dzień wystawienia
    faktury
    - dla celów Vat: z dnia powstania obowiązku podatkowego w tym podatku

    > Jak sam sobie wystawic moge fakture tzn ze niby jestem sprzedawca i
    > odbiorca jednoczesnie?

    sprzedawca to Twój kontrahent
    odbiorca to Ty

    >z jakim numerem wystawiam sobie taka F.wewnetrzna?

    może to być numeracja odrębna od pozostałych faktur
    może być zachowana ciągłość wraz z innymi fakturami

  • 4. Data: 2008-09-23 08:59:01
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "my way" <y...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości

    c.d. ;)

> [...]