    From: MarcinS <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Faksymile i odpowiedzialność karna
    Date: Wed, 17 Aug 2005 20:15:09 +0200

    Witam

    dzisiaj na tvn czcigodny przedstawiciel paletry poinformował,
    że posłużenie się przez osobę nieupowaznioną pieczęcią na kształt
    podpisu osoby trzeicej, bez zgody właściela tego podpisu jest
    przestępstwem (komentując rzekomy postepek wiadomej pani).

    Ale nie poinformował jakim przestępstwem.

    Mnie 270 kk jakoś nie pasuje, ponieważ trudno uznac przystawinie
    pieczęci za podrobienie podpisu.

    Może 286 - przy założeniu chęci zysku - ale wydaje mi się to trochę
    naciągane.

    Co o tym myślicie?

    pozdr.

    ms

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    GG: 4494911 Tlen: stern75