  • 41. Data: 2009-01-15 22:00:13
    Temat: Re: Etyka w szkołach
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Azja pisze:

    > Wykreślić to pewnie wykreśliła. A pieprznęła? ;)

    nie raz i nie dwa

    --
    The Gnome

  • 42. Data: 2009-01-15 22:01:59
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Fritz pisze:

    > Kasa, miły Panie i władza.
    > Od blisko 2000 lat grupa marketingowców korzysta z bajki przerobionej z
    > dawnych wierzeń w Boga Słońce, dla własnych korzyści.

    to o to tak ta wymiana? :)))))

    --
    The Gnome

  • 43. Data: 2009-01-15 22:06:53
    Od: JarmirD <r...@q...pl>

    Tristan wrote:

    > Swoją drogą polacy są dziwni... Pamiętam jak w okolicach 1990
    > przywędrowały do szkoły krzyże. Wszyscy byli wniebowzięci... W końcu wolno
    > krzyż powiesić w klasie. BA! Lekcje rozpoczynały się modlitwą i modlitwą
    > kończyły...

    Bądź łaskaw mówić za siebie. Zadowolony był KK ("My musimy tam być"), Henryk
    Goryszewski ("Nie ważne jak Polska będzie, byle była katolicka") i jeszcze
    trochę innych. Reszta była BIERNA. Ja z kolei nie byłe zadowolony
    z "powrotu" krzyży do szkół, na religię nie chodziłem, a podczas modlitwy
    wychodziłem z klasy. Przyznaję, byłem wyjątkiem ale nie jedynym.

    > A teraz krzyki straszne, bo dziecko pouczy się w szkole przez
    > 45 minut o Biblii, Koranie itp.

    Żeby tak to wyglądało, to byłoby jeszcze całkiem znośnie. Ale... wtedy nie
    byłaby to religia tylko religioznawstwo.

    JaromirD

  • 44. Data: 2009-01-15 22:43:30
    Od: armar <a...@p...fm>

    Fritz pisze:

    > Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości
    >

    > Nie wierzę, byś nazwał tak funkcjonariuszy kościoła katolickiego w
    > czarnych sukienkach.

    Niewierzący się znalazł. :P

    Wyobraź sobie, że wiele jest w kraju ludzi, którym się nie podoba to,
    że Polska jest krajem wyznaniowym, w którym inne wyznania
    nie mają prawa bytu.
    Etyka została wprowadzona tylko dla mydlenia oczu.

    --
    Pozdrawia Marek

  • 45. Data: 2009-01-16 07:00:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 15 styczeń 2009 20:59
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h...@n...lechistan.com>):

    > To nie ja popełniam koszmarne błędy, tylko ty.

    złudzenie apteczne.

    > Szkoła to nie festyn popularności - ma edukować, a nie napychać głowy
    > czyjąś fantastyką.

    Ano.... Też jestem za tym, żeby język polski usunąć. Zwłaszcza w szkole
    średniej.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 46. Data: 2009-01-16 07:03:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 15 styczeń 2009 22:46
    (autor Fritz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gkoas7$4mc$1@news.wp.pl>):

    > Dyć Ty mieszkosz w mieście przygranicznym, kere Polska wchłonyła w 1945.

    Nie z mojej winy :-P

    > Mieszkosz tam z dziada pradziada?

    i babki prababki.

    > Po polskij czy po niemieckij stronie ?

    a to zależy która część rodziny.

    > Jeżeś za Europą ? Za "Stanami Zjednoczonymi Europy" z jednym językiem, bez
    > narodów ? A może za niezależną Polską ? Abo za niezależnym Ślonskiem ? Abo
    > za Niemcami ?

    Piszesz moją biografię czy có, skoro takie pytania osobiste szczegółowe?

  • 47. Data: 2009-01-16 07:36:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Może kwestia regionu. Śląsk był zawsze normalniejszy choć i tu napływowi
    > nam
    > nieźle nabruździli.

    wiesz, normalnosc to kwestia punktu odniesienia, takze patrzac na to z
    pozycji polski centralnej, raczej do normalnych bym tego nie zaliczal,
    wiadomo ze niedouczona biedota zawsze blizej kosciola stoi

  • 48. Data: 2009-01-16 07:40:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    wiadomo ze niedouczona biedota zawsze blizej kosciola stoi

    > I jakież to straty z tego powodu poniosłeś?

    wymierne straty finansowe ponosi z tego tytulu panstwo, a co zatym idzi i
    kazdy z nas, o rozkradaniu ziem przez pazernych czarnuchow, o ktorych
    ostatnio glosno, juz nawet nie wspominam

  • 49. Data: 2009-01-16 08:30:49
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 16 styczeń 2009 08:40
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gkpdm4$30i$1@news.task.gda.pl>):

    > wiesz, normalnosc to kwestia punktu odniesienia, takze patrzac na to z
    > pozycji polski centralnej, raczej do normalnych bym tego nie zaliczal,
    > wiadomo ze niedouczona biedota zawsze blizej kosciola stoi

    Niedouczona biedota to najechała bogaty Śląsk w pogoni za pracą.

    > wymierne straty finansowe ponosi z tego tytulu panstwo, a co zatym idzi i
    > kazdy z nas,

    A dokładnie to jakie?

    > o rozkradaniu ziem przez pazernych czarnuchow,

    Jakiś najazd Murzynów? W USA to bym rozumiał, ale w Polsce?

  • 50. Data: 2009-01-16 08:44:11
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek 15 styczeń 2009 14:39
    > (autor Azja
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gkne9f$4d4$1@opal.futuro.pl>):

    > A jeśli nawet, to co? To przedmiot jak każdy inny. Na religii nie trzeba
    > odprawiać żadnych religijnych praktyk ani wyznawać wiary. Osoba niewierząca
    > może to traktować jako dział kulturoznawstwa.

    Żartujesz? Prawda?

    --
    Peter