  • 51. Data: 2009-01-16 08:47:32
    Temat: Re: Etyka w szkołach
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Tristan pisze:
    > Podobnie jak nie każdy człowiek się do tego nadaje. Problem w tym, że mało
    > jest świeckich katechetów z przygotowaniem i powołaniem pedagogicznym i
    > dziury się łata dowolnymi księżmi, jak podleci. Podobnie jak np. w

    Pytanie tylko dlaczego nauka religii ma być finansowana z Budżetu
    Państwa? Bo tego jakoś nie mogę zrozumieć. Niech by i była, ale za
    państwowe pieniądze? Nie. IMHO są ważniejsze cele.

    --
    Peter

  • 52. Data: 2009-01-16 08:52:40
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 16 styczeń 2009 08:40
    > (autor szerszen
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gkpdm4$30i$1@news.task.gda.pl>):
    >
    > A dokładnie to jakie?

    Use Google Luke:
    http://faktyimity.pl/Portals/1/Files/pliki/poradnik/
    finanse.pdf

    --
    Peter

  • 53. Data: 2009-01-16 09:04:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 16 styczeń 2009 09:47
    (autor Peter May
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gkphf5$oij$2@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Pytanie tylko dlaczego nauka religii ma być finansowana z Budżetu
    > Państwa? Bo tego jakoś nie mogę zrozumieć. Niech by i była, ale za
    > państwowe pieniądze? Nie. IMHO są ważniejsze cele.

    Pytanie tylko dlaczego nauka historii ma być finansowana z Budżetu
    Państwa? Bo tego jakoś nie mogę zrozumieć. Niech by i była, ale za
    państwowe pieniądze? Nie. IMHO są ważniejsze cele.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 54. Data: 2009-01-16 09:26:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 16 styczeń 2009 10:29
    (autor Peter May
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gkpjto$2ai$1@atlantis.news.neostrada.pl>):
    > Bo nauka historii jest niezależna od wyznania religijnego.

    No i? Ale zależna od wyznania historycznego.

  • 55. Data: 2009-01-16 09:29:28
    Od: Peter May <p...@p...fm>

  • 56. Data: 2009-01-16 10:29:01
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > No i? Ale zależna od wyznania historycznego.

    Bo jest w interesie zachowania tozsamosci narodowej przez
    spoleczenstwo. Czyl i w interesie racji stanu. Panstwo to NIE JEST
    supermarket.

  • 57. Data: 2009-01-16 11:04:02
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Tristan pisze:
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gkpjto$2ai$1@atlantis.news.neostrada.pl>):
    >
    > No i? Ale zależna od wyznania historycznego.

    A co to jest "wyznanie historyczne"?

    --
    Peter

  • 58. Data: 2009-01-16 11:34:06
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Peter May pisze:

    > A co to jest "wyznanie historyczne"?

    to ze Polska w 1939r napadła na Niemcy .....

    michal

  • 59. Data: 2009-01-16 12:16:39
    Od: "news.atman.pl" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Peter May" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Żartujesz? Prawda?

    Pewnie że żartuje.
    Mój syn przygotowuje się do bierzmowania,
    są tak olbrzymie obostrzenia że to jest istna mordęga.
    Dzienniczek, podpisy, roraty, spowiedzi parafowane podpisami,
    egzaminy, przymusowe wizyty w kościele OBOJGA rodziców, rozbite weekendy
    Ja się pytam co to jest ? W dzieciakach rodzi się zniechęcenie wręcz
    bunt.
    Po bierzmowaniu dzieci przestają chodzić na religię, nie zakładają
    zeszytów.
    Z niewolnika nie ma pracownika. Ja jako rodzic daję dziecku zielone
    światło
    na zerwanie wszelkich kontaktów z KK oraz przyzwolenie na rezygnację z
    religii.
    Amen

  • 60. Data: 2009-01-16 13:03:35
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 16 styczeń 2009 11:29
    (autor adp
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    oglegroups.com>):

    > Bo jest w interesie zachowania tozsamosci narodowej przez
    > spoleczenstwo.

    I takie jest Twoje wyznanie. A ktoś inny może mieć inne.