    From: JarmirD <r...@q...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Etyka w szkołach
    Date: Thu, 15 Jan 2009 23:06:53 +0100

    Tristan wrote:

    > Swoją drogą polacy są dziwni... Pamiętam jak w okolicach 1990
    > przywędrowały do szkoły krzyże. Wszyscy byli wniebowzięci... W końcu wolno
    > krzyż powiesić w klasie. BA! Lekcje rozpoczynały się modlitwą i modlitwą
    > kończyły...

    Bądź łaskaw mówić za siebie. Zadowolony był KK ("My musimy tam być"), Henryk
    Goryszewski ("Nie ważne jak Polska będzie, byle była katolicka") i jeszcze
    trochę innych. Reszta była BIERNA. Ja z kolei nie byłe zadowolony
    z "powrotu" krzyży do szkół, na religię nie chodziłem, a podczas modlitwy
    wychodziłem z klasy. Przyznaję, byłem wyjątkiem ale nie jedynym.

    > A teraz krzyki straszne, bo dziecko pouczy się w szkole przez
    > 45 minut o Biblii, Koranie itp.

    Żeby tak to wyglądało, to byłoby jeszcze całkiem znośnie. Ale... wtedy nie
    byłaby to religia tylko religioznawstwo.

    JaromirD