  • 31. Data: 2009-01-15 20:35:25
    Temat: Re: Etyka w szkołach
    Od: Azja <s...@w...pl>

    Tristan pisze:

    > No wcześniej była. A właśnie potem weszła do szkół, bo wreszcie było wolno
    > znów, jak przed 52. Religia w szkołach była zawsze symbolem wolności. A
    > teraz co, krzyki, że źle.

    Myślałem że symbolem wolności w szkole to był język polski. A krzyki?
    Pewnie że źle. Ale to nie temat na p.s.p.

    > Tylko dyrektor kazał
    > się jej pochylić, rozpędzić, pieprznąć gupim łbem o ścianę z tarana i oceny
    > wykreślić.

    Wykreślić to pewnie wykreśliła. A pieprznęła? ;)

    --
    Azja

  • 32. Data: 2009-01-15 20:56:55
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Tristan pisze:

    > Dlatego aby zlikwidować patologie w szkole, zlikwidujmy szkoły.

    madra decyzja

    > A z iloma katechetami-psychopatami miałeś do czynienia? pomijam tego, ktory
    > byl/jest twoim ojcem

    nie lubie trafiac, serio serio

    > PLONK.

    gowniana grupa na takie zabawy

    --
    The Gnome

  • 33. Data: 2009-01-15 20:59:02
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Tristan pisze:
    > Dlaczego więc uczęszczałeś na te zajęcia, zwłaszcza w technikum? Żeby teraz
    > móc wylewać swój jad? Dlaczego nie zmieniłeś katechety na białego?

    a zwlaszcza na parapecie

    --
    The Gnome

  • 34. Data: 2009-01-15 21:04:36
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > No dobrze, ale ilu Murzynów uczy religii? To sporadyczne przypadki. A i nie
    > podejrzewam, żeby każdy Murzyn był takimże skurwysynem, jak piszesz. Może

    Już Ty dobrze wiesz, kogo miałem na myśli.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 35. Data: 2009-01-15 21:46:31
    Od: "Fritz" <F...@h...eu>

    > Może kwestia regionu. Śląsk był zawsze normalniejszy choć i tu napływowi
    > nam
    > nieźle nabruździli.

    Dyć Ty mieszkosz w mieście przygranicznym, kere Polska wchłonyła w 1945.
    Mieszkosz tam z dziada pradziada? Po polskij czy po niemieckij stronie ?
    Jeżeś za Europą ? Za "Stanami Zjednoczonymi Europy" z jednym językiem, bez
    narodów ? A może za niezależną Polską ? Abo za niezależnym Ślonskiem ? Abo
    za Niemcami ?

  • 36. Data: 2009-01-15 21:51:28
    Od: "Fritz" <F...@h...eu>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości
    > Już Ty dobrze wiesz, kogo miałem na myśli.

    Nie wierzę, byś nazwał tak funkcjonariuszy kościoła katolickiego w czarnych
    sukienkach.

  • 37. Data: 2009-01-15 21:53:24
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Tristan pisze:

    > Podobnie jak nie każdy człowiek się do tego nadaje. Problem w tym, że mało
    > jest świeckich katechetów z przygotowaniem i powołaniem pedagogicznym i
    > dziury się łata dowolnymi księżmi, jak podleci. Podobnie jak np. w
    > przedmiotach informatycznych. Też brak fachowców powoduje upychanie dziur
    > totalnymi nieudacznikami.

    a gdzie jest ten sens w upychaniu i ksztalceniu katechetow zeby bylo na
    twoje?

    --
    The Gnome

  • 38. Data: 2009-01-15 21:54:47
    Od: "Fritz" <F...@h...eu>

    wiadomości news:h6h446-ncr.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Szkoła to nie festyn popularności - ma edukować, a nie napychać głowy
    > czyjąś fantastyką.

    Nie jesteś religijny ? W Boga nie wierzysz ? W nieistnienie Boga nie
    wierzysz ? W MATRIX nie wierzysz ? W mamonę nie wierzysz ?

  • 39. Data: 2009-01-15 21:58:17
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Fritz pisze:

    > Nie jesteś religijny ? W Boga nie wierzysz ? W nieistnienie Boga nie
    > wierzysz ? W MATRIX nie wierzysz ? W mamonę nie wierzysz ?

    we festyn wierzy

    --
    The Gnome

  • 40. Data: 2009-01-15 21:58:19
    Od: "Fritz" <F...@h...eu>

    Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości
    > a gdzie jest ten sens w upychaniu i ksztalceniu katechetow zeby bylo na
    > twoje?

    Kasa, miły Panie i władza.
    Od blisko 2000 lat grupa marketingowców korzysta z bajki przerobionej z
    dawnych wierzeń w Boga Słońce, dla własnych korzyści.