  • Data: 2003-07-01 17:18:10
    Temat: Etea-Grupa Usług Finansowych
    Od: "Stanisław" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem pismo od takiej firmy w sparwie,która mnie nie dotyczy.Chciałbym
    sie dowiedzieć co to za firma i skąd może mieć moje dane osobowe oraz na
    jakiej podstawie prawnej wysyłane są do mnie nie dotyczące mnie monity.
    Ponieważ adres oraz inne dane nie wzięły się z sufitu zamierzam dokładnie
    sprawę wyjaśnić.Pismo od tej firmy nie jest sygnowane żadnym telefonem lub
    stroną www ani adresem mailowym stąd moje pytanie.