  • 51. Data: 2021-06-29 19:49:24
    Temat: Re: Eksperymenty na polskich dzieciach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Jun 2021 17:19:06 +0200, Kviat wrote:

    > Pojadę w stylu J.F.
    > Ale czy aby na pewno ci co podpisali wiedzą, że podpisali?

    sprawdzic by warto, bo rozne cuda sie zdarzaly.
    Ale ktos tam pewnie podpisal.

    > No może i podpisali, ale...
    > pierwsze z brzegu googlowanie "dr n. med. Dorota Sienkiewicz, pediatra"
    >
    > https://www.politykazdrowotna.com/38737,uniwersytet-
    medyczny-odcina-sie-od-opinii-ekspertki-antyszczepio
    nkowcow

    [...]

    Czyli znana antyszczepionkowczyni?

    Bo nie mieszalbym antyszczepionkowcow w ogole, ze szczepionka na Covid
    i jeszcze z podawaniem jej dzieciom.

    J.

  • 52. Data: 2021-06-29 19:59:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2021 20:56:24 +0200, Kviat napisał(a):

    > Bardzo tęsknisz za tamtymi czasami?
    > To przejdź się po szpitalu i zapytaj rodziców po chuj leczą te dzieci,
    > skoro takie słabe. Pomóż im odzyskać zdolność doboru naturalnego.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Kviat, jak cię lubię bo mówisz do rzeczy to tym razem walnąłeś plamę.
    Ewidentnie medycyna przyczynia się do magazynowania wad genetycznych. Na
    razie problem jest niezbyt powszechnie znany, coś jak wzrost średniej
    temperatury jakieś 30 lat temu. Ale za lat kilkadziesiąt okaże się że
    żadna już kobieta nie urodzi dziecka normalnym trybem. I co wtedy
    powiesz o ile jeszcze będziesz żył? Przejdźmy na sztuczne macice? No OK,
    macice są do przyjęcia ale co z setką innych wad genetycznych jak
    wrodzona łamliwość, brak kolagenu w skórze, wodogłowie, delecje
    rozmaitych kawałków ciała, multum schorzeń psychicznych itd.? Czy nie
    lepiej pozostawić w przeszłości zasadę utrzymywania przy życiu
    wszystkiego bez względu na los przyszłych pokoleń (w końcu to tylko
    dosyć obłudny wniosek wyciągnięty z doktryny chrześcijańskiej) a nawet
    bez względu na koszt? I pozwolić umrzeć nieudanym próbom prokreacji
    zanim osiągną samoświadomość?
    Jasne, nie ma prawa to być prawem :) Ma to być etycznym obowiązkiem tych
    którzy powołują nowe życie.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 53. Data: 2021-06-29 20:04:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Jun 2021 19:59:47 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > dosyć obłudny wniosek wyciągnięty z doktryny chrześcijańskiej) a nawet
    > bez względu na koszt? I pozwolić umrzeć nieudanym próbom prokreacji

    Niekoniecznie az tak - moze wystarczy zabronic dalszego rozmnazania.
    Dzieci z adopcji, czy banku spermy.

    Ale przeciez to smierdzi faszyzmem :-)

    J.

  • 54. Data: 2021-06-29 20:13:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2021 17:19:06 +0200, Kviat napisał(a):

    > Jednocześnie uczelnia przyznała, że z niepokojem i dezaprobatą obserwuje
    > zjawisko wykorzystywania prywatnych wypowiedzi swoich pracowników przez
    > media i przedstawicieli tzw. ruchu antyszczepionkowego, czego efektem
    > jest między innymi stopniowy i narastający wzrost liczby dzieci, które
    > nie są szczepione

    Szczerze mówiąc, niezbyt rozumiem politykę rządu w sprawie szczepień.
    Zakładając że zależy rządowi na tzw. wyszczepialności, wystarczy zrobić
    ustawę w myśl której każdemu obywatelowi zostanie indywidualnie i w
    sposób kontrolowany przedstawiona propozycja darmowego zaszczepienia na
    covid, połączona z uprzedzeniem że w wypadku odmowy, NFZ nie będzie
    pokrywał kosztów leczenia. I pozamiatane :) Wszyscy się rzucą szczepić.
    A koszty żadne, bo jedno połączenie telefoniczne z rejestracją rozmowy.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 55. Data: 2021-06-29 20:35:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2021 20:04:59 +0200, J.F napisał(a):

    > Niekoniecznie az tak - moze wystarczy zabronic dalszego rozmnazania.
    > Dzieci z adopcji, czy banku spermy.
    >
    > Ale przeciez to smierdzi faszyzmem :-)

    Chłopie, przecież mówię! Żadnych praw. Jedynie poczucie obowiązku
    etycznego, połączone z wolnością w tym zakresie. Wszelakie prawo winno
    się trzymać z daleka od spraw prokreacji. Co nie znaczy że nie trzeba
    tym sterować. Ale tylko przez nauczanie i wychowywanie. Kiedy ci
    wytłumaczą/przekonają że gdzieś masz obowiązek podejmować decyzje to
    chyba nie będziesz się czuł zniewolony? Dziś ci tłumaczą że nie należy
    kraść. Czujesz się zniewolony z tego powodu że kraść nie możesz?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 56. Data: 2021-06-29 21:34:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.06.2021 o 19:13, Wiesiaczek pisze:

    > Z tą Ziemią wychodzi tylko to, że masz chyba coś z głową.

    Tak, wiem, lądowanie na Księżycu było kręcone w studio.

    > Czyli rzucasz gównem licząc, że się jednak coś przylepi.

    W przeciwieństwie do antyszczepionkowców, którzy piszą samą prawdę i
    tylko prawdę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 57. Data: 2021-06-29 21:56:13
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.06.2021 o 18:16, Astralny Rębajło pisze:

    medyczny-odcina-sie-od-opinii-ekspertki-antyszczepio
    nkowcow

    > I co z tego że się odcina? Ano nic.

    No wiadomo. Dla oszołomstwa nic z tego nie wynika.

    > Większość siedzi cicho, lepiej się nie wychylać.

    Bo przecież większość naukowców wie, że Ziemia jest płaska, a tylko boją
    się wychylać.

    > Pospieszalski się wychylił i oberwał

    Też się dziwię, że takich ludzi zapraszają do telewizji publicznej za
    pieniądze podatników. Na taką okoliczność powinny być odpowiednie zapisy
    w KK.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 58. Data: 2021-06-29 22:05:36
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > pokrywał kosztów leczenia. I pozamiatane :) Wszyscy się rzucą szczepić.
    > A koszty żadne, bo jedno połączenie telefoniczne z rejestracją rozmowy.

    Pomysł dobry, tylko za chwilę by się okazało, że mają zaświadczenia od
    jakiejś pediatry antyszczepionkowej z przeciwwskazaniem do szczepienia.
    Już widzę te ogłoszenia w internecie: "zaświadczenie o przeciwwskazaniu
    do szczepienia za 100 zł - lek.med.dr.filozofii.pediatra.ginekolog z
    poświadczoną notarialnie klauzulą sumienia".

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 59. Data: 2021-06-29 22:36:30
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Kviat, jak cię lubię bo mówisz do rzeczy to tym razem walnąłeś plamę.
    > Ewidentnie medycyna przyczynia się do magazynowania wad genetycznych.

    (...)
    Ja się zgadzam z tym co piszesz. Nawet bardzo.
    Zwracam tylko uwagę, że nie ma prostych odpowiedzi na trudne pytania.

    Przecież ta medycyna nie magazynuje tych wad genetycznych celowo, z
    wyrachowania - w sensie, że z takim zamiarem. Że to jakiś spisek, czy coś.

    Po prostu każdy kochający rodzić walczy o swoje dziecko bez względu na
    wszystko wywierając presję na medycynę, żeby ratować takie dzieci za
    wszelką cenę. I to jest jak najbardziej zrozumiałe z perspektywy
    konkretnych ludzi.
    Jakie są konsekwencje postawienia tezy "zatraciliśmy zdolność doboru
    naturalnego"? Trzeba znowu zacząć zrzucać słabe dzieci z klifu do morza?

    Chciałbym kiedyś od takiego oszołoma znającego odpowiedzi na wszystkie
    pytania, rzucającego takimi truizmami na lewo i prawo usłyszeć receptę
    na "zatraciliśmy zdolność doboru naturalnego".
    Co proponuje w zamian, oprócz tego, żeby za poronienie wsadzać kobiety
    do więzienia na 30 lat, zakaz edukacji, klauzule sumienia od
    ginekologów, zakaz środków antykoncepcyjnych i zmuszania kobiet do
    rodzenia organizmów bez mózgu.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 60. Data: 2021-06-29 22:39:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2021 22:05:36 +0200, Kviat napisał(a):

> [...]
    > do szczepienia za 100 zł - lek.med.dr.filozofii.pediatra.ginekolog z
    > poświadczoną notarialnie klauzulą sumienia".

    Jak się nie ujmie w ustawie wyjątków to ich nie będzie.
    --
    Jacek
    -I hate haters-