  • 1. Data: 2006-07-06 10:44:20
    Temat: Eksmisja po rozwodzie ??
    Od: "BlueAngel" <b...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów

    Jestem po rozwodzie jakieś 4 miesiące już i chciałabym wyeksmitować byłego
    męża z domu.
    Większość czasu przebywam zagranicą Polski a mieszkanie które zamieszkuje
    mój były małżonek jest własnością
    mojej córki.
    Wiecie Państwo nie bardzo wiem jak to zacząć bo podobno są zmiany w
    przepisach które utrudniają
    eksmisje lokatora.

    Dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2006-07-07 00:58:53
    Temat: Re: Eksmisja po rozwodzie ??
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    BlueAngel wrote:
> [...]
    > mój były małżonek jest własnością
    > mojej córki.
    > Wiecie Państwo nie bardzo wiem jak to zacząć bo podobno są zmiany w

    Ponieważ mieszkanie jest własnością córki to córka składa wniosek o
    eksmisję. Chyba, że jest nieletnia.
    Nie ma w tej chwili eksmisji na bruk, więc praktycznie nawet po
    otrzymaniu wyroku o eksmisję komornik ma związane ręce bo nie ma dokąd
    eksmitować. No chyba, że kupicie jakąś starą ruderę i tam go eksmitujecie.
    Oczywiście utrzymanie rudery na wasz koszt.
    Bo na cuda nie liczcie, że miasto ma lokale zastępcze dla eksmitowanych.
    W każdym razie nie przeszkadza to w tym, żeby iść do sadu i powiesić
    sobie wyrok w ramce na ścianie.
    Może kiedyś się do czegoś przyda.
    A mężowi wyznaczyć czynsz za wynajem i ścigać, bo pewnie sam nie zapłaci.

  • 3. Data: 2006-07-07 03:57:44
    Od: "PatErna" <t...@t...pl>

    1. W urzedzie gminy/miasta wlascicielm mieszkania sklada wniosek o
    wymelowanie,
    Jest jakis przepis ktory pozwala wymeldowac osobe, ktorej miejsce pobytu
    jest nieznane i przebywa poza domem ponad 3 miesiace
    2. Eksmisja wymeldowanej osoby

    pzdr

  • 4. Data: 2006-07-07 04:03:40
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    PatErna wrote:
> [...]
    > Jest jakis przepis ktory pozwala wymeldowac osobe, ktorej miejsce pobytu
    > jest nieznane i przebywa poza domem ponad 3 miesiace
    problem w tym, ze mieszka

    > 2. Eksmisja wymeldowanej osoby

    w teorii

  • 5. Data: 2006-07-07 11:13:02
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 7/7/2006 2:58 AM, witek wrote :

    > Ponieważ mieszkanie jest własnością córki to córka składa wniosek o
    > eksmisję. Chyba, że jest nieletnia.

    Dla porządku: małoletnia a nie nieletnia (nieletni to pojęcie z prawa
    karnego; a małoletni z prawa cywilnego).

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,