  • 1. Data: 2008-11-14 21:37:42
    Temat: Eksmisja - okres ochronny - pytania.
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Witam,

    jest taki przypadek: rozwiedzione malzenstwo, byla zona wygrala w sadzie
    sprawe o wylaczne prawo najmu lokalu komunalnego (byly maz zniszczyl czesc
    lokalu z której korzystal, nie partycypowal w zadnych kosztach utrzymania
    mieszkania, naduzywal alkohol). Sedzia nakazala opuszczenie lokalu bylemu
    malzonkowi w ciagu 30 dni od uprawmocnienia sie wyroku. Uznala, ze malzonek
    jest w stanie wynajac sobie inny lokal (pracuje), a w ramach
    zadoscuczynienia, byla zona ma wyplacic mu pewna kwote (w ciagu 30 dni od
    opuszczenia przez niego lokalu 1/3 tej sumy, a w ciagu roku reszte). Byly
    maz oczywiscie zlozyl wniosek apelacje. Wniosek zostal odrzucony (nie wiem z
    jakiego powodu, ale to chyba w tym momencie nieistotne).

    Pytania:
    1. Czy dobrze rozumiem, ze w momencie odrzucenia wniosku o apelacje, wyrok
    sie uprawomocnil?
    2. Jak w tym przypadku wyglada sprawa eksmisji bylego malzonka? Dobrowolnie
    lokalu nie opusci. Od razu udac sie do komornika? Na jakie koszty ma sie
    przygotowac byla malzonka?
    3. Czy zabezpiecza go zimowy okres ochronny?
    3. Z tego co wyczytalem nalezy mu sie lokal tymczasowy, czy po wskazaniu
    takiego lokalu przez gmine, komornik moze go do niego eksmitowac nawet w
    okresie ochronnym?

    Nie mam w tym momencie dokladnego odpisu wyroku, wiec byc moze jakies
    sformulowanie jest nie do konca poprawne z prawniczego punktu widzenia
    (opieram sie na czyjejs relacji).

    Generalnie bede wdzieczny za wszelkie sugestie, jak najszybciej dokonczyc
    sprawe.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 2. Data: 2008-11-15 12:47:26
    Temat: Re: Eksmisja - okres ochronny - pytania.
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 14 Lis, 22:37, "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > (opieram sie na czyjejs relacji).
    >
    > Generalnie bede wdzieczny za wszelkie sugestie, jak najszybciej dokonczyc

    1. Jesli nie zlozyl kolejnej apelacji w odpowiednim czasie to tak
    2. Na policje z wyrokiem i oni go usuna.
    3. Nie, jesli sedzia uznal ze moze po prostu mieszkac w innym miejscu
    to w jego interesie lezy "zalatwienie" sobie tego miejsca. I odpowiedz
    na 3bis. Nie nalezy sie z powodu j.w.

  • 3. Data: 2008-11-15 12:50:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > 2. Na policje z wyrokiem i oni go usuna.

    Nie rozśmieszaj. Jak nie wiesz to milcz.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.