  • 1. Data: 2008-11-14 15:02:53
    Temat: Sprzedałem Karte Graficzną i chce założyć sprawe
    Od: "martinnezz11" <m...@g...pl>

    Witam mam do was pytanie bo sprzedałem na allegro Karte Graficzną za 90 zł i
    wraz z nią miał być gratis czyli gra karte wysłałem . A gre wysłałem ale w
    późniejszym terminie i ta gra nie dotarłą do kupującego i teraz chce mi sprawe
    sądową założyć . Czy mam jakiekolwiek powody do obawy ?? A i teraz dopiero bo
    niespełna 3-4 tygodniach od zakupu tej karty i po wystawieniu negatywa chce mi
    założyć sprawe .

  • 2. Data: 2008-11-14 15:06:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    martinnezz11 wrote:
> [...]
    > niespełna 3-4 tygodniach od zakupu tej karty i po wystawieniu negatywa chce mi

    masz potwierdzenie wysłania przesyłki na poczcie.
    to reklamuj, że3 nie dotarła.

  • 3. Data: 2008-11-14 15:08:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    martinnezz11 pisze:
> [...]
    > niespełna 3-4 tygodniach od zakupu tej karty i po wystawieniu negatywa chce mi

    Złóż reklamację na poczcie, a po uzyskaniu odszkodowania oddaj
    kupującemu pewną kwotę, która go zadowoli (w praktyce: wartość tej gry).

    --
    Liwiusz