  • 1. Data: 2002-11-24 20:20:18
    Temat: umowa o dzieło
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>

    witam,

    mam ptanie:
    jestem osoba prywatna i chcialbym zaczac robic strony WWW za
    pieniadze. nie jestem pewien w jaki sposob pownienem sie rozliczac z
    klientem. czytalem ze najlepsza forma jest umowa o dzielo.
    czy ktos ma przykladowy tekst takiej umowy???
    jeli tak prosilbym na priva, albo tu bo pewnie troszke osob jest tym
    zaintersowanych...

    dzieki z gory
    pozdrawiam

    Michal Juda
    michal(at)juda(kropka)pl
    --------------
    To jak dlugo trwa minuta zalezy od tego,
    po ktorej stronie drzwi od toalety sie znajdujesz.

    mailto: michal(malpa)poczta(kropka)neostrada(kropka)pl
    icq : 72886465
    gg : 3674205

  • 2. Data: 2002-11-24 21:25:14
    Temat: Re: umowa o dzieło
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Druki umów o dzielo znajdziesz w sklepie z drukami akcydensowymi. Po prostu
    jako przedmiot umowy wpisujesz witryne. Równoczesnie przestrzegam Cie, bys w
    umowie albo innym zalaczniku do niego opisal dokladnie zyczenia klienta. Jak
    tego nie zrobisz, to moze sie okazac, ze nigdy nie wykonasz zlecenia, bo
    gosc co rusz bedzie zmienial wytyczne.

  • 3. Data: 2002-11-24 22:23:46
    Od: Michal Juda <m...@N...neostrada.pl>

    aha, i jeszcze jedno:

    czy osoba niepelnoletnia moze podpisac umowe o dzielo, jako
    'przyjmujacy' ???
    jeli tak to jaki dokument trzeba podac - legitymacje, paszport, czy co
    ?

    pzdr