  • Data: 2005-10-10 05:17:19
    Temat: E.Leclerk - zabieranie paragonów
    Od: Sendy <s...@g...pl_NOT_FOR_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie,

    Jak widać kilka wątków wyżej E.Leclerk ma u mnie "na pieńku". Napiszę co
    sobie ostatnio wymyślili: otóż jeśli klient kupuje towar w opakowaniach
    wymiennych ( np. piwo ) i ma takie opakowanie na wymiane ( czyli pustą
    butelke po piwie ), to procedura odzyskiwanie kaucji wygląda
    następująco:

    1. przed wejściem na sale sprzedaży należy butelke oddać do depozytu w
    punkcie obsługi klienta;
    2. po dokonaniu zakupu i uiszczeniu należności w kasie, z paragonem
    należy wrócić do POK, gdzie wypłacają kaucje i - UWAGA !!! - zabierają
    paragon. Dopiero na żądanie klienta panie leniwie wykonują ksero
    paragonu i te ksero wydają. O otrzymaniu oryginału paragonu nie ma mowy.
    Jak mówi kierownik sprzedaży albo kasa albo oryginał.

    I tu mam dylemat: jakim prawem pozbawiają mnie paragonu. Przecież w
    przypadku dochodzenia swoich praw z tytułu rękojmi wymagany jest
    paragon, a nie jego nędzna kopia.

    A może jestem już za bardzo upierdliwy ;)

    pozdr.

    Sendy

    p.s.
    czemu tam jeszcze chodze: to jedyny hipermarket w mojej dziurze :(