  • Data: 2007-05-17 20:21:06
    Temat: "Dziedziczenie" alimentów.
    Od: "Waskidiver" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów,

    Mam taką sytuację, mój brat posiada jedno dziecko z pierwsza dziewczyną (bez
    ślubu) oraz drugie dziecko z drugą dziewczyną wraz z 3 dzieckiem w drodze
    (również bez ślubu).
    Moi rodzice dobrowolnie płacą za niego alimenty na 1 dziecko. Nie mają
    zamiaru płacić na 2 i 3 dziecko. Przekracza to ich możliwości finansowe.
    Brat jest zameldowany wciąż u rodziców.
    Co się stanie jeżeli druga dziewczyna założy sprawę o alimenty (brat ulotnił
    się, nie pracuje i mniej więcej wiadomo gdzie jest)?
    Czy to rodzice będą obciążeni tymi alimentami?
    Czy rodzeństwo będzie obciążone tymi alimentami (ja i siostra)?
    Czy mamy szansę się przed płaceniem jego alimentów obronic?

    Proszę o pomoc.

    Grzegorz.