  • 51. Data: 2014-11-12 22:15:10
    Temat: Re: Dzie? roboczy 10 listopada s?d zamkni?ty na cztery spusty
    Od: My <a...@a...com>

    On 12 Nov 2014 21:48, Liwiusz wrote:

    > No to przeciez piszesz, ze nie mozesz sie udac do sadu.

    Pisze, ze moge: w poniedzialek. Nie chodzi przeciez o to czy moge
    chodzic tam codziennie bo nie jest to do niczego potrzebne, wystarczy
    raz, w poniedzialek.

    > Jakby rzeczywiscie zamkneli sad na tydzien, to bylby temat do bardzo
    > ciekawej dyskusji.

    Nie, ja rzeczywiscie nie mam juz kiedy do tego sadu isc. To jest realny
    problem cokolwiek bedziesz insynuowal.

    > A tak - zwykle trollowanie, a jesli pisane powaznie -
    > to tym gorzej.

    Jakie trolowanie ? Zyciowy przypadek. Nawet gdybym go zmyslil czy
    celowo zainscenizowal zaslugiwalby na pochylenie sie.

  • 52. Data: 2014-11-12 22:16:58
    Od: My <a...@a...com>

    On 12 Nov 2014 21:45, Sonn wrote:
> [...]
    /czas_pracy/676512,Dzien-wolny-za-swieto-wypadajace-
    w-sobote-w-2014-roku.html

    > No musze przyznac, ze takiego jelopa dawno tu nie bylo. Nawet nie
    > potrafi zrozumiec po co ten link.

    Ten link jelopie jest o prawach kogos innego pozostajacych bez zwiazku
    z moimi.

  • 53. Data: 2014-11-12 22:51:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.11.2014 o 21:00, My pisze:

    > Ale, ze jestesmy na grupie prawo by twoje pierdy czytac ? No nie wydaje
    > mi sie.

    No to wypad w podskokach.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 54. Data: 2014-11-12 23:54:59
    Od: My <a...@a...com>

    On 12 Nov 2014 22:51, Andrzej Lawa wrote:

    > No to wypad w podskokach.

    Se mozesz palcem w bucie pokiwac

  • 55. Data: 2014-11-13 08:29:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.11.2014 23:54, My pisze:

    > Se mozesz palcem w bucie pokiwac

    No i widzisz - zaczynasz łapać.

  • 56. Data: 2014-11-13 21:23:19
    Temat: Re: Dzien roboczy 10 listopada sad zamkniety na cztery spusty
    Od: "Crocodile" <J...@j...com>

    łoś ?

  • 57. Data: 2014-11-13 21:25:15
    Od: "Crocodile" <J...@j...com>

    jestes glupi i masz wszy

  • 58. Data: 2014-11-14 01:01:23
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-13 21:25, Crocodile pisze:
    > jestes glupi i masz wszy

    Zdechły by

    --
    Sonn