  • 41. Data: 2014-11-12 20:55:57
    Temat: Re: Dzie? roboczy 10 listopada s?d zamkni?ty na cztery spusty
    Od: My <a...@a...com>

    On 12 Nov 2014 00:51, Sonn wrote:

    > Malo tego, ze jestes zbyt glupi

    Nie tylko jestes glupi to jeszcze tlumok :-)

    > by potrafic pójsc do sadu w dniu w
    > którym on pracuje, to nawet jestes na tyle glupi ze nie potrafisz
    > skorzystac z google.
    >
    > http://kadry.infor.pl/kadry/indywidualne_prawo_pracy
    /czas_pracy/676512,Dzien-wolny-za-swieto-wypadajace-
    w-sobote-w-2014-roku.html

    To teraz ja w sadzie pracuje ? No pierwsze slysze. I moze jeszcze
    w poniedzialek 10 listopada caly kraj bierze wolne za sobote ? ->
    Bez urazy, tlumok :-)

    > A teraz idz i wyplacz sie mamusi

    Sam se idz tlumoku :-)

  • 42. Data: 2014-11-12 20:57:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-12 20:49, My pisze:

    > W poniedzialek, wtorek, srodek, czwartek, piatek ?

    Jak tam sobie prezes zarządzi.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2014-11-12 21:00:11
    Od: My <a...@a...com>

    On 12 Nov 2014 08:36, Andrzej Lawa wrote:

    > Twoje prawo nie bylo ograniczone.

    A czyje ? Twoje ?

    > A czytac faktycznie nie musisz. Podobnie jak w ogóle znac prawa. Ale to
    > ciebie nie chroni.

    A Ty pewnie czytasz by bzdury wypisywac

    > "Bez urazy", ale jestes mala, rozwydrzona kurewka która chce, by kazdy
    > tanczyl jak ty zagrasz. Wypchaj sie trocinami, szczylku.

    Ale, ze jestesmy na grupie prawo by twoje pierdy czytac ? No nie wydaje
    mi sie.

  • 44. Data: 2014-11-12 21:07:58
    Od: My <a...@a...com>

    On 12 Nov 2014 20:57, Liwiusz wrote:

    > Jak tam sobie prezes zarzadzi.

    No wlasnie, sobie a ja pisze ciagle o moim prawie.

  • 45. Data: 2014-11-12 21:24:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-12 21:07, My pisze:

    > No wlasnie, sobie a ja pisze ciagle o moim prawie.

    Możesz je realizować w godzinach pracy sądu. Jeśli nie masz czasu,
    możesz wynająć pełnomocnika.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2014-11-12 21:42:54
    Od: My <a...@a...com>

    On 12 Nov 2014 21:24, Liwiusz wrote:

    > Mozesz je realizowac w godzinach pracy sadu. Jesli nie masz czasu,
    > mozesz wynajac pelnomocnika.

    No ale juz doszlismy, ze mozna sad zamknac we wszystkie dni. Przeciez
    to, ze byl zamkniety w poniedzialek rózni sie tylko subtelnie. A
    pelnomocnik jest na zupelna niemoznosc lub nieumiejetnosc
    zajmowania sie sprawa a nie by zrobic cos za mnie bo mi sie nie chce.
    Mnie sie chce i moge i mam prawo, ale ... chyba kazdy rozumie, ze jak
    mi sad zamkna to nie odbiore bo jak.

  • 47. Data: 2014-11-12 21:43:51
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-12 21:24, Liwiusz pisze:

    > Możesz je realizować w godzinach pracy sądu. Jeśli nie masz czasu,
    > możesz wynająć pełnomocnika.

    Nie nudzi cię ta rozmowa ze ścianą? szacun

    --
    Sonn

  • 48. Data: 2014-11-12 21:45:36
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-12 20:55, My pisze:

> [...]
    >
    > To teraz ja w sadzie pracuje ? No pierwsze slysze. I moze jeszcze
    > w poniedzialek 10 listopada caly kraj bierze wolne za sobote ? ->

    No musze przyznać, że takiego jełopa dawno tu nie było. Nawet nie
    potrafi zrozumieć po co ten link.

    --
    Sonn

  • 49. Data: 2014-11-12 21:48:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-12 21:42, My pisze:

    > No ale juz doszlismy, ze mozna sad zamknac we wszystkie dni. Przeciez
    > to, ze byl zamkniety w poniedzialek rózni sie tylko subtelnie.
    > pelnomocnik jest na zupelna niemoznosc lub nieumiejetnosc

    No to przecież piszesz, że nie możesz się udać do sądu.

    > zajmowania sie sprawa a nie by zrobic cos za mnie bo mi sie nie chce.
    > Mnie sie chce i moge i mam prawo, ale ... chyba kazdy rozumie, ze jak
    > mi sad zamkna to nie odbiore bo jak.

    Jakby rzeczywiście zamknęli sąd na tydzień, to byłby temat do bardzo
    ciekawej dyskusji. A tak - zwykłe trollowanie, a jeśli pisane poważnie -
    to tym gorzej.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2014-11-12 21:52:18
    Od: My <a...@a...com>

    On 12 Nov 2014 21:43, Sonn wrote:

    > Nie nudzi cie ta rozmowa ze sciana? szacun

    Martwisz sie, ze on moze a Ty nie ?

    Nie jest tak dobrze, zdaje sie nie uwierzyl w dzisiejsze wydarzenia,
    albo znowu je bagatelizuje.

    Skadinad nie rozumiem po co tutaj siedzisz jak wiekszosc twoich
    odpowiedzi niewarta czytania jest. Nie wiem, moze nie zdajesz sobie z
    tego sprawy. Bluzgasz na ludzi nim Ci oni cokolwiek zarzucili.
    Przeciez nawet gdyby ktos naciagnal Cie na jakas jalowe dyskusje to nic
    Ci od tego nie ubedzie.