  • 11. Data: 2014-11-10 18:04:41
    Temat: Re: Dzien roboczy 10 listopada sad zamkniety na cztery spusty
    Od: My <a...@a...com>

    On 10 Nov 2014 13:11, " acelnszz" wrote:
    > Tobie sie wydaje, ze sady sa dla Ciebie, otrzasnij sie chlopie.

    Dokladnie tak jest formalnie.

  • 12. Data: 2014-11-10 18:07:20
    Od: My <a...@a...com>

    > Otrzasnij sie i tak trzymaj :)
    >
    > Podpowiadam, ze mamy kapitalizm i jest to ustrój, jak sama nazwa
    > wskazuje, majacy chronic prawa kapitalistów.
    > Jesli bedziesz kapitalista i mial kasy full, to wtedy sedzia sam Ci te
    > akta skopiuje i przyniesie w zebach :)
    >
    > Czy ja mam tu tlumaczyc takie podstawowe rzeczy? :)

    Ciagle nie doczytaliscie, ze ja chce sam skopiowac a nie by mi ktos
    kopiowal.

  • 13. Data: 2014-11-10 18:09:57
    Temat: Re: Dzie? roboczy 10 listopada s?d zamkni?ty na cztery spusty
    Od: My <a...@a...com>

    On 10 Nov 2014 13:13, Liwiusz wrote:

    > ??? Chcesz sie skarzyc na siebie, ze ci sie nie chce?

    Co znowu "mi sie nie chce" ? Wypisujesz jakies dupstwa, których nikt
    nie napisal i których po prostu nie ma.

    > Bledne zalozenie, bo dzien ustawowo wolny tez sie wlicza do liczenia
    > terminu (wyjatkiem jest jesli dzien ten jest ostatnim dniem terminu).
    > Ale na przyklad wyjatku nie ma dla soboty, kiedy wszak sady nie dzialaja.

    No tak. O to mi dokladnie chodzilo. Nie wiem czemu napisalem to co
    napisalem.

    > Byles z wyprzedzeniem uprzedzany o tym, ze sad dzis jest nieczynny, to
    > nie jest niespodzianka.

    Nie bylem.

    > Nie masz racji.

    Czemu ?

  • 14. Data: 2014-11-10 18:15:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.11.2014 o 18:03, My pisze:

    > W istocie w ogóle nie chodzi mi o to, ze biegna czy nie biegna, ale o
    > to, ze w jedyny dostepny dla mnie dzien sad okazal sie zamkniety mimo,
    > ze to zupelnie zwykly dzien jest.

    Jedyny? Niby jakim cudem?

    No OK, teoretycznie możliwe - odebrałeś we wtorek wieczorem, a potem
    nagle straciłeś przytomność i wypuścili cię ze szpitala dopiero w sobotę...

    Bo inaczej to albo mogłeś sobie zrobić wolne innego dnia, albo dać
    prawnikowi pełnomocnictwo.

    Tylko proszę bez "nie dostałbym wolnego a na prawnika mnie nie stać" -
    rozumują w ten sposób terminy musiałby biec w nieskończoność, ponieważ
    sądy działają raczej w normalnych godzinach pracy i w ten sposób nigdy
    nie mógłbyś zapoznać się z aktami sprawy.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 15. Data: 2014-11-10 18:20:31
    Od: My <a...@a...com>

    On 10 Nov 2014 13:56, Sonn wrote:

    > To juz twój problem. Skoro nie chce sie dupy ruszyc

    Nastepny. Nie napisalem, ze mi sie nie chce tylko, ze nie zamierzam. To
    Sa zupelnie inne stwierdzenia.

    > i poczules sie
    > "obrazony" tym ze ktos realizuje swoje ustawowo przyslugujace mu prawo i
    > odbiera wolne za 1.11...

    Ale co mnie to obchodzi ?! Jak ktos nie chce przychodzic do pracy to
    sie szuka innej osoby która to zrobi.

    > Moze jeszcze dla "jasniepana" sady maja byc
    > czynne w niedziele?

    Nosz powinny

    > Bzdura

    Napisalem juz, ze nie o to mi chodzilo co napisalem.

    > Podobnie jak i ty mozesz przyjsc w innym terminie

    Bzdura

  • 16. Data: 2014-11-10 18:25:00
    Od: My <a...@a...com>

    On 10 Nov 2014 18:15, Andrzej Lawa wrote:

    > Jedyny? Niby jakim cudem?

    Normalnie. Zaplanowalem sobie tak zycie i nie moge go zmienic bo mi sie
    sypnie i np. nie naprawie samochodu czy cos tam innego co
    zaplanowalem w innych terminach.

    > No OK, teoretycznie mozliwe - odebrales we wtorek wieczorem, a potem
    > nagle straciles przytomnosc i wypuscili cie ze szpitala dopiero w sobote...
    >
    > Bo inaczej to albo mogles sobie zrobic wolne innego dnia, albo dac
    > prawnikowi pelnomocnictwo.

    Nie nie, ja z tego a nie innego prawa chce skorzystac.

    > Tylko prosze bez "nie dostalbym wolnego a na prawnika mnie nie stac" -
    > rozumuja w ten sposób terminy musialby biec w nieskonczonosc, poniewaz
    > sady dzialaja raczej w normalnych godzinach pracy i w ten sposób nigdy
    > nie móglbys zapoznac sie z aktami sprawy.

    Nie zamierzam brac wolnego albo szukac prawnika tylko skorzystac z
    prawa jakie mam.

  • 17. Data: 2014-11-10 18:32:37
    Od: My <a...@a...com>

    On 10 Nov 2014 14:12, Andrzej Lawa wrote:

    > Trzeba bylo czytac ogloszenia...

    Nie mam obowiazku czytania ogloszen co zreszta nic nie wnosi do kwestii
    ograniczenia mojego prawa.

    > Moment... To byl jeden jedyny dzien w którym bylo mozliwe zapoznanie sie
    > z aktami?

    Bez urazy, ale jak tak Was czytam to wydajecie sie kompletnym tlumokami
    :-)

    Jeszcze raz napisze, ze chcialem skorzystac z okreslonego prawa, które
    z winy sadu nie bylo mozliwe. Gdybym chcial zrobic sobie odpis w srode
    albo nie wiem tam kiedy to nie musialbym go robic dzisiaj. No ale
    musze, wiec co za róznica, ze kiedys indziej akurat ktos chcialby mi to
    zapewnic.

  • 18. Data: 2014-11-10 18:32:37
    Od: My <a...@a...com>

  • 19. Data: 2014-11-10 20:03:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 10.11.2014 o 18:25, My pisze:

    > Normalnie. Zaplanowalem sobie tak zycie i nie moge go zmienic bo mi sie

    Możesz tylko ci się nie chce.

    [ciach]

    > Nie nie, ja z tego a nie innego prawa chce skorzystac.

    Masz prawo. Ale sąd nie ma obowiązku dostosować się właśnie konkretnie
    do ciebie.

    No to masz problem.

  • 20. Data: 2014-11-11 10:06:03
    Od: My <a...@a...com>

    On 10 Nov 2014 20:03, Andrzej Lawa wrote:

    > Mozesz tylko ci sie nie chce.

    Jestes tlumokiem :-)

    > [ciach]

    > Masz prawo. Ale sad nie ma obowiazku dostosowac sie wlasnie konkretnie
    > do ciebie.

    Jestes tlumokiem :-)

    > No to masz problem.

    Jestes tlumokiem :-)

    Gdybym chcial rozmawiac o swoich problemach i czy mi sie chce czy nie
    chce to bym o tym rozmawial a mnie chodzi tylko o to, jak skarge zlozyc.