    From: My <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzie? roboczy 10 listopada s?d zamkni?ty na cztery spusty
    Date: Mon, 10 Nov 2014 18:32:37 +0100

    On 10 Nov 2014 14:12, Andrzej Lawa wrote:

    > Trzeba bylo czytac ogloszenia...

    Nie mam obowiazku czytania ogloszen co zreszta nic nie wnosi do kwestii
    ograniczenia mojego prawa.

    > Moment... To byl jeden jedyny dzien w którym bylo mozliwe zapoznanie sie
    > z aktami?

    Bez urazy, ale jak tak Was czytam to wydajecie sie kompletnym tlumokami
    :-)

    Jeszcze raz napisze, ze chcialem skorzystac z okreslonego prawa, które
    z winy sadu nie bylo mozliwe. Gdybym chcial zrobic sobie odpis w srode
    albo nie wiem tam kiedy to nie musialbym go robic dzisiaj. No ale
    musze, wiec co za róznica, ze kiedys indziej akurat ktos chcialby mi to
    zapewnic.