  • 1. Data: 2008-05-14 06:02:20
    Temat: Dzialalnosc gosp. a protesty mieszkancow?
    Od: "Michal B." <g...@o...pl>

    Witam

    Planujac otworzyc wlasna dzialalnosc gospodarcza i majac juz upatrzony teren
    zastanawiam sie co bedzie, jesli okoliczni sasiedzi zaczna skladac skargi za
    jakis czas, ze im to przeszkadza?
    Dzialalnoscia ma byc komis + warsztat samochodowy, ale teren na ktorym to
    planuje to dzielnica domkow jednorodzinnych, moja dzialka styka sie z dwoma
    innymi.
    Chociaz ta dzialalnosc nie jest specjalnie uciazliwa, boje sie, ze moga
    pojawic sie protesty.
    Pytanie: gdzie takie zazalenia trafiaja? Kto je rozstrzyga?
    Czy ten kto to rozstrzyga moze nakazac zamkniecia? ( w najczarniejszej
    wersji).

    Prosze o porady!

    Pozdrawiam!

    Michal.

  • 2. Data: 2008-05-14 06:41:14
    Temat: Re: Dzialalnosc gosp. a protesty mieszkancow?
    Od: "Dawid" <d...@s...net.nospam>

> [...]
    > Pytanie: gdzie takie zazalenia trafiaja? Kto je rozstrzyga?
    > Czy ten kto to rozstrzyga moze nakazac zamkniecia? ( w najczarniejszej

    Osobiscie uważam że nikłe szanse ze ci każa zamknąc. Twoj teren nie
    hałasujesz w ciszy nocnej wiec nic ci nie powinni zrobic

  • 3. Data: 2008-05-14 07:27:38
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Dawid napisał:

    > Osobiscie uważam że nikłe szanse ze ci każa zamknąc. Twoj teren nie
    > hałasujesz w ciszy nocnej wiec nic ci nie powinni zrobic

    Moga zrobic pikiety ;)

  • 4. Data: 2008-05-14 07:38:26
    Od: "tamara_k" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal B." <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytanie: gdzie takie zazalenia trafiaja? Kto je rozstrzyga?
    > Czy ten kto to rozstrzyga moze nakazac zamkniecia? ( w najczarniejszej

    Jeśli zaczną składac za jakis czas to musisz przygotowac sie na liczne
    komtrole typu poziom hałasu, składowanie smieci itp- ale jesli bedziesz miał
    wszystko w porzadku to nic nie zrobią.
    natomiast budowanie zakładu to problem bo na tym etapie mozna złozyc wiele
    protestów i bedzie sie to ciagnac i ciagnąć

  • 5. Data: 2008-05-14 08:04:15
    Od: "Michal B." <g...@o...pl>

> [...]
    > natomiast budowanie zakładu to problem bo na tym etapie mozna złozyc wiele
    > protestów i bedzie sie to ciagnac i ciagnąć

    A gdybym za jakis czas dolozyl dzialalnosc calodobowa, czy tu wchodza jakies
    przepisy ciszy nocnej tzn, w jaki sposob ktos rozstrzyga, czy dzialalnosc
    jest za glosna?
    Nie mowie o przypadkach ekstremalnych czyli uzywania glosnych narzedzi,
    tluczenia, walenia, po prostu zastanawiam sie czy jest jakis przepis mowiacy
    o ilosci dopuszczalnych decybeli np.?

    Pozdrawiam!

    M.

  • 6. Data: 2008-05-14 08:23:18
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

> [...]
    > planuje to dzielnica domkow jednorodzinnych, moja dzialka styka sie z dwoma

    a co jest w planie zagospodarowania? czy jest przewidziana taka działalność? jak
    nie to możesz nie dostać wogóle pozwolenia na to

  • 7. Data: 2008-05-14 09:32:01
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Przede wszystkim sprawdź miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego - do
    uzyskania w gminie.
    Jesli jest to teren pod mieszkaniówkę bez usług, nie dostaniesz zgody.
    JaC

    -----