  • 1. Data: 2008-05-13 20:01:46
    Temat: Zaswiadczenie o ubezpieczeniu w NFZ
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Moze nie dokonca dobra grupa wybralem, ale nic podobnego nie moge
    znalesc.

    Moj dziadek (na emeryturze) niestety wyladowal w szpitalu.

    Szpital ten domaga sie dowiezienia mu odcinka emerytury w celu
    potwierdzenia ubezpieczenia w NFZ.

    Dziadek dostaje emeryture na konto i nigdy zadnego odcinka nie dostal
    (jak Ci emeryci co dostaja pieniadze przekazem pocztowym).

    Jaki dokument (zgodnie z prawem) poswiadcza ze dana osoba jest na
    emeryturze i jest objeta ubezpieczeniem NFZ?

    Szpital sugeruje PIT-40 - tylko nie podoba mi sie to ze przez to beda
    mieli wglad w dochody.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2008-05-13 21:22:49
    Temat: Re: Zaswiadczenie o ubezpieczeniu w NFZ
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-13 22:01 Rafal M pięknie wystukał/a:
> [...]
    >
    > Jaki dokument (zgodnie z prawem) poswiadcza ze dana osoba jest na
    > emeryturze i jest objeta ubezpieczeniem NFZ?

    Dowód osobisty, karta emeryta, którą wydaje ZUS.

    --
    animka

  • 3. Data: 2008-05-13 21:35:41
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-13 23:34 <CCCP> pięknie wystukał/a:
    > Odeslij ich do zlodzieji z NFZ sugerujac ze wedlu konstytucji kazdy ma
    > prawo do darmowej opieki lekarskiej a te szmaty maja zaplacic i juz !

    Nawet bezdomni mają prawo do opieki lekarskiej/szpitalnej.

    --
    animka

  • 4. Data: 2008-05-14 07:42:58
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Animka pisze:

    > Nawet bezdomni mają prawo do opieki lekarskiej/szpitalnej.

    Dlaczego nawet? Przecież mogę pracować,
    mieć opłacone ubezpieczenie i pomieszkiwać na dworcu.
    Bezdomność <> brak ubezpieczenia

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 5. Data: 2008-05-14 20:35:34
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Szpital sugeruje PIT-40 - tylko nie podoba mi sie to ze przez to beda
    > mieli wglad w dochody.

    Też nie masz się czym przejmować. Dochodów nie ubędzie od tego, a mieć
    dochody to chyba nic wstydliwego??

    Pozdrawiam Przemek

  • 6. Data: 2008-05-15 14:58:18
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 14 Maj, 22:35, "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    wrote:

    > Też nie masz się czym przejmować. Dochodów nie ubędzie od tego, a mieć
    > dochody to chyba nic wstydliwego??

    Kazdemu uslugodawcy pokazujesz ile zarabiasz?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2008-05-15 16:06:22
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    wrote:

    > Też nie masz się czym przejmować. Dochodów nie ubędzie od tego, a mieć
    > dochody to chyba nic wstydliwego??

    Kazdemu uslugodawcy pokazujesz ile zarabiasz?

    Nie, bo sytuacja do tego nie zmusiła mnie na razie, ale jakby zapytał to
    mogę powiedzieć. Nie uważam zarobków za tabu i za coś wstydliwego. Jakby
    gdzies trzeba było pokazać PIT-a, to mogę pokazać. Nic na tym nie tracę...

    Pozdrawiam Przemek