  • 1. Data: 2008-05-14 07:48:33
    Temat: świadek
    Od: 3...@w...pl

    w sprawie rozwodowej znajomych zostałem wezwany jako świadek a nie
    chcę być świadkiem w tej sprawie, czy jest taka możliwość ?

  • 2. Data: 2008-05-14 08:30:40
    Temat: Re: świadek
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    3...@w...pl pisze:

    > w sprawie rozwodowej znajomych zostałem wezwany jako świadek a nie
    > chcę być świadkiem w tej sprawie, czy jest taka możliwość ?

    Nie, bo jak się domyślam znajomi to nie rodzina.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 3. Data: 2008-05-14 16:04:53
    Od: "adam.eu" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    3...@w...pl napisał(a):

    > w sprawie rozwodowej znajomych zostałem wezwany jako świadek a nie
    > chcę być świadkiem w tej sprawie, czy jest taka możliwość ?

    Jeżeli strona powołująca Cię na świadka złoży wniosek o rezygnację z
    dowodu przesłuchania Ciebie jako świadka, zgodzi się na to sąd i druga strona
    to wydaje mi się, że jest szansa.

    Adam

  • 4. Data: 2008-05-18 16:00:33
    Od: "zbyszek" <z...@a...waw.pl>

    >w sprawie rozwodowej znajomych zostałem wezwany jako świadek a nie
    >chcę być świadkiem w tej sprawie, czy jest taka możliwość ?
    Wiem że to kłopotliwa sytuacja ale to obowiązek jednak i nie migaj się.Jedna
    ze stron
    potrzebuje cię aby dowieść swoją rację. Skoro nie będziesz kłamał to o co
    chodzi?

    Jeśli ktoś zawinił to powinien za to odpowiedzieć. A gdyby ciebie pobili,
    okradli i jeszcze o
    pobicie oskarżyli i ktoś kto był tego jedynym świadkiem - twoją ostatnią
    nadzieją - powiedział
    że nie chce mieszać się w cudze sprawy i zeznawać? - ot poto ten obowiązek.

    Przygotuj się przed rozprawą, mów tylko to co sam widziałeś i słyszałeś -
    żadnych cudzych opowieści
    bo mogą być fikcją, co ci się stanie?

  • 5. Data: 2008-05-19 22:48:44
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    zbyszek pisze:
    > potrzebuje cię aby dowieść swoją rację. Skoro nie będziesz kłamał to o co
    > chodzi?

    Gdybym chciał podać przykład jak to świadek ma obowiązek się stawić,
    stracić swój czas w służbie społeczeństwu i gdybym kolejny raz chciał
    powiesić koty na samorosłych skurwielkach z prokurwatury to
    przytoczyłbym przypadek, gdy prokurwator wezwał świadków całkowicie
    nieprzydatnych i niewiedzących nic (a których nazwiska z głupia frant
    znalazły się gdzieś w aktach) a potem... ich nie przesłuchał.

    Jednak nie będę aż taki. :)

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.