  • 21. Data: 2010-06-24 11:15:56
    Temat: Re: Dyskryminacja zdajcych na prawo jazdy
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 12:57:30 +0200, Darek. napisał(a):

    > A kto powiedzial ze za sterami?

    Pasażer może jeździć autem bez prawa jazdy. Takie prawo jest. To dobre
    prawo.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 22. Data: 2010-06-24 11:35:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Darek." <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A kto powiedzial ze za sterami?

    W przeciwnym razie by to nie mialo sensu.
    Konsekwencje pewnie groza takei same, jak za jazde bez okularow w sytuacji,
    gdy sa one wymagane wpisem w PJ.... ale i tak IMHO to dziwne takie
    ograniczenie jak 05.08 :)
    Ciekawe komu sie je wpisuje. Trzezwym alkoholikom?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2010-06-24 11:50:39
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 13:35:18 +0200, SDD napisał(a):

    > ale i tak IMHO to dziwne takie
    > ograniczenie jak 05.08 :)
    > Ciekawe komu sie je wpisuje. Trzezwym alkoholikom?

    Niektóre osoby z tego co wiem mogą reagować bardzo źle na dowolną ilość
    alkoholu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 24. Data: 2010-06-24 11:52:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 13:35:18 +0200, SDD napisał(a):

    > Ciekawe komu sie je wpisuje. Trzezwym alkoholikom?

    Albo tym, co księdzu ślubowali.

  • 25. Data: 2010-06-24 12:24:04
    Temat: Re: Dyskryminacja zdających na prawo jazdy
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "sensor" <n...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    et...

    > Nie wiedziałeś, że u nas też, czy też nie wiedziałeś, że u nas?

    ach te przecinki, a w zasadzie ich brak ;)

  • 26. Data: 2010-06-24 21:33:11
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, dostajesz prawo jazdy na wszystkie pojazdy danej kategorii, więc
    > musisz umieć prowadzić pojazd z ręczną skrzynią biegów. Pan egzaminator
    > nie wie, nie chce i nie musi tego wiedzieć jakim samochodem będziesz
    > jeździć.
    > --
    No i autorytatywnie napisana głupota.
    A gość myśli że ma rację.

  • 27. Data: 2010-06-25 06:00:24
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    SDD napisal:
    > A tu tekst rozporzadzenia o tych ograniczeniach:
    > http://tnij.org/pj-restr

    Co to jest WYPIĘTRZONA PODŁOGA? 8^)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 28. Data: 2010-06-25 17:08:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hvvinn$990$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > ach te przecinki, a w zasadzie ich brak ;)
    No proszę - któż to się znawcą poprawnej polszczyzny mienić ośmiela...

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2010-06-26 20:24:18
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 11:15:25 +0200, Darek. napisał(a):
    > Szukalem ale nigdzie nie znalazlem obowiązku zdawania egzaminu na prawo
    > jazdy samochem z manualna skrzynia biegów. Stać mnie na to i całe życie będę
    > jeździł automatem. Chciałbym uczyć się i zdawać egzamin takim właśnie autem.

    [...]

    > Czy to nie jest jakaś dyskryminacja? I co z tym można zrobić?

    Jak już Ci napisano, nie ma dyskryminacji.
    Ale jak już jesteśmy przy prawie jazdy, to skandalem jest to że WORDy kupują
    w ogóle samochody :-/
    Powinno być tak, że prawo jazdy zdaje się w odpowiednio wyposażonym
    samochodzie (czyli z dodatkowymi pedałami po prawej stronie) - tymczasem
    teraz WORDy raz na parę lat ogłaszają lipne przetargi na zakup samochodów
    egzaminacyjnych, któraś firma się podkłada sprzedając je za bezcen by potem
    wszystkie OSK kupowały masowo ten model samochodu za niemałe pieniądze :(

    Tu jest właśnie przekręt, i tylko likwidacja samochodów własnych WORD może
    pomóc...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 30. Data: 2010-06-28 07:22:06
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-26 22:24, Jacek Osiecki pisze:
    > Tu jest właśnie przekręt, i tylko likwidacja samochodów własnych WORD może
    > pomóc...

    I co, kursant będzie kupował samochód z odpowiednim wyposażeniem i w
    odpowiednim stanie technicznym?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek