  • 11. Data: 2010-06-24 10:02:44
    Temat: Re: Dyskryminacja zdających na prawo jazdy
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-06-24 11:15, Darek. pisze:
    > Czy to nie jest jakaś dyskryminacja? I co z tym można zrobić?

    Nie, dostajesz prawo jazdy na wszystkie pojazdy danej kategorii, więc
    musisz umieć prowadzić pojazd z ręczną skrzynią biegów. Pan egzaminator
    nie wie, nie chce i nie musi tego wiedzieć jakim samochodem będziesz
    jeździć.

  • 12. Data: 2010-06-24 10:07:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Faktycznie jest. Nawet nie sądziłem, że to aż taka wielka lista.

    A najlepsze jest 05.08 - "zakaz spożywania alkoholu" :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2010-06-24 10:19:02
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 12:07:32 +0200, SDD napisał(a):

    > A najlepsze jest 05.08 - "zakaz spo?ywania alkoholu" :)

    Co w tym dziwnego?
    Można spożywać alkohol i jeździć samochodem w Polsce, jest to zupełnie
    legalne.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 14. Data: 2010-06-24 10:19:25
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 11:21:32 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Nie.
    > Są kraje gdzie możesz zdawać na automacie ale uprawnienia do jazdy
    > dostajesz też tylko na pojazd z automatyczną skrzynią biegów.

    Owszem, są. Na przykład Polska.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2010-06-24 10:29:29
    Od: "oli" <o...@w...pl>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Są kraje gdzie możesz zdawać na automacie ale uprawnienia do jazdy
    > dostajesz też tylko na pojazd z automatyczną skrzynią biegów.
    > Skoro Cię stać to zrób sobie tam prawo jazdy.

    A jak nie stac to moze pomysl o UK. Tam mozesz zrobic bez chodzenia na kurs
    i na automacie. Jak dostaniesz tanie bilety to powinno byc taniej niz w PL.

    Pozdr,

  • 16. Data: 2010-06-24 10:31:45
    Temat: Re: Dyskryminacja zdajcych na prawo jazdy
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Co w tym dziwnego?
    > Można spożywać alkohol i jeździć samochodem w Polsce, jest to zupełnie
    > legalne.

    No wiem, ale co to znaczy? Ze jak osoba z taka adnotacja bedzie miala na
    badaniu we krwi 0,1%o to co sie wtedy stanie - potraktuja ja tak jak osobe
    bez ograniczenia z 0,2%o, a moze 0,5%o?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2010-06-24 10:36:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-24 12:19, Użytkownik MadMan napisał:

    > Owszem, są. Na przykład Polska.

    O tym że u nas też nie wiedziałem.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-06-24 10:45:43
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 11:15:25 +0200, Darek. napisał(a):

    > Dzwoniłem z zapytaniem do WORD'u -nie potrafili podać żadnej podstawy
    > prawnej na to.

    Poszukaj sobie rozporządzenia Ministra Infrastruktury.
    Między innymi "w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnien
    przez kierujacych pojazdami, instruktorów i egzaminatorów" z poprawką z 8
    maja 2009 (tam jest o automatach) i "w sprawie warunków technicznych
    pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia" (wymagania co do
    samochodów egzaminacyjnych).

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 19. Data: 2010-06-24 10:50:36
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 12:36:11 +0200, RadoslawF napisał(a) w wiadomości

    > O tym że u nas też nie wiedziałem.

    Nie wiedziałeś, że u nas też, czy też nie wiedziałeś, że u nas?

  • 20. Data: 2010-06-24 10:57:30
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > No wiem, ale co to znaczy? Ze jak osoba z taka adnotacja bedzie miala na
    > badaniu we krwi 0,1%o to co sie wtedy stanie - potraktuja ja tak jak osobe
    > bez ograniczenia z 0,2%o, a moze 0,5%o?

    A kto powiedzial ze za sterami?

    Pozdrawiam - Darek.