  • Data: 2007-04-19 18:38:07
    Temat: Dylemat.....
    Od: "Marek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie czy z punktu prawnego moge miec jakieś konsekwencje?

    Mianowicie, dostałem przelew za spadek, na umowie z gosciem nie ma podanych
    kwot. Tylko tyle ze nalezy mi się 1/8 z działki o takiej i takiej
    powierzchni. Cena uzgodniona to x zł.

    Dostaje przelew a tam jest kwota ustalona (tylko ustnie)+ drugi taka sama.
    Otrzymałem 2 x więcej kasiorki...

    oczywiście moge zwrócić te pieiądze ale co jesli.. zatrzymam je. Czy
    przesyłający piniązki może "zrobić" mi sprawe sądową?. grozi mi wyrok?

    Z drugiej strony może to byc pomyłka banku, i co dalej?

    Prosze o opinie.

    pozdr i dziękuje.