  • 331. Data: 2023-11-03 15:46:32
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 03.11.2023 o 15:41, Shrek pisze:

    > Zakładam, że robertowi chodziło o nabój w dół. Ja miałem na myśli
    > pojedynczą próbę.

    Niech już sam wyjaśni, tak czy owak nie widzę scenariusza w którym prawd
    jest _wielokrotnie_ mniejsze od 1/6.

    PD

  • 332. Data: 2023-11-03 15:49:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Nov 2023 15:39:29 +0100, Shrek napisał(a):

    > Najbliżej to chyba zakopianka i A4...

    No właśnie. Miało być 'w górach", więc A4 odpada.
    Zakopianką do roboty raczej nie jeździ, więc wychodzi na to, że znowu
    potknął się o własne nogi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 333. Data: 2023-11-03 15:54:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Nov 2023 15:46:32 +0100, PD napisał(a):

    > Niech już sam wyjaśni, tak czy owak nie widzę scenariusza w którym prawd
    > jest _wielokrotnie_ mniejsze od 1/6.

    Tym bardziej, że przy kręceniu bębnem rewolwer raczej nie jest trzymany "w
    pionie" tylko w zgiętej ręce pod przypadkowym kątem. Jeśli rękę opuścić w
    dół, to prawdopodobieństwo ganz całkiem robi się 1/6.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 334. Data: 2023-11-03 15:57:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.11.2023 o 15:15, PD pisze:
    > Brać pod uwagę co piszą na wiki, że ze względu na ciężar naboju bęben
    > przy kręceniu chętniej ustawia się w dół?

    W tym właśnie rzecz. Szanse na ustawienie się na górze znikome. Na epwno
    nie 1/6.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 335. Data: 2023-11-03 15:58:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.11.2023 o 15:26, Kviat pisze:
    > Różnimy się jeszcze tym, że ja jadę gdy widzę, że nic nie ma, a nie
    > napierdalam jak głupi i błyskam światłami bo nie widzę.
    Nie Ty jedziesz, jak nie widzisz zagrożenia. To, czy ono jest pokaże się
    później.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 336. Data: 2023-11-03 15:58:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.11.2023 o 14:56, Olin pisze:

    > W którym rejonie mam sprawdzać?

    Myślałeś o Bałtyku? Cóż to naprzeciw odległości do Marsa?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 337. Data: 2023-11-03 15:59:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.11.2023 o 15:49, Olin pisze:

    > No właśnie. Miało być 'w górach", więc A4 odpada.
    > Zakopianką do roboty raczej nie jeździ, więc wychodzi na to, że znowu
    > potknął się o własne nogi.

    Ani nad rzekę. Aleś odkrywczy :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 338. Data: 2023-11-03 16:01:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.11.2023 o 15:54, Olin pisze:
    > Tym bardziej, że przy kręceniu bębnem rewolwer raczej nie jest trzymany "w
    > pionie" tylko w zgiętej ręce pod przypadkowym kątem. Jeśli rękę opuścić w
    > dół, to prawdopodobieństwo ganz całkiem robi się 1/6.

    Tak, on za kabłąk trzymają w paluszkach.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 339. Data: 2023-11-03 16:01:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Nov 2023 15:58:40 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Myślałeś o Bałtyku? Cóż to naprzeciw odległości do Marsa?

    Nie, ale myślałem, że najlepiej nie robić z siebie pośmiewiska.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 340. Data: 2023-11-03 16:11:27
    Od: PD <p...@g...pl>

    > W tym właśnie rzecz. Szanse na ustawienie się na górze znikome. Na epwno
    > nie 1/6.

    A ile? Pisałeś że wielokrotnie, to mnie interesuje ten współczynnik
    wielokrotności.

    PD