  • Data: 2008-04-09 13:03:58
    Temat: Droga wewnętrzna czyli znikające skrzyżowanie
    Od: "Gray" <_...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Spotkała mnie ostatnio dość nieprzyjemna sytuacja. Pewna Pani wyprzedzając
    mnie na skrzyżowaniu z drogą wewnętrzną doprowadziła do kolizji ocierając
    się o mój samochód. Nieszczęśliwie tylnymi drzwiami, co wystarczyło policji
    na uznanie mnie winnym za niesygnalizowaną próbę zmiany pasa, czyli
    bezczelne wjechanie w drzwi wyprzedzającego samochodu. Oczywiście mandatu
    nie przyjąłem i sprawa będzie się toczyć w sądzie. O ile w wypadku otarcia
    sprawa nie jest prosta-zeznanie przeciw zeznaniu, czyli na dwoje babka
    wróżyła to interesującym jest kwestia czy wyprzedzała na skrzyżowaniu czy
    nie. Wg. policji skrzyżowania nie ma, bo na drodze wewnętrznej nie
    obowiązuje Pord, czyli ulica znika, a wraz z nią skrzyżowanie (czyli Pani
    może robić co chce, wystarczy włączyć kierunkowskaz). Skrzyżowanie typu T,
    droga weewnętrzna dochodzi pod kontem prostym z prawej strony w stosunku do
    drogi publicznej po której się poruszaliśmy prosto. Oznakowane prawidłowo,
    czyli przed skrzyżowaniem znak D-1"droga z pierszeństwem" Na drodze
    wewnętrznej tablice "droga wewnętrzna". Od drugiej strony "ustąp
    pierszeństwa" i "koniec drogi wewnętrzej". Zatem jest skrzyżowanie czy
    zniknęło? Co na to szanowni grupowicze?

    Pzdr.
    --
    Gray