  • Data: 2006-09-18 11:00:46
    Temat: Droga prywatna - pomocy !!!
    Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów,

    Mam taki problem:
    Moja działka jest schowana w środku pomiędzy innymi działkami. Droga,
    która do niej prowadzi jest w 1/3 własności moja w 2/3 własności pani
    "X", która mieszka na działce "Z". Droga ta prowadzi również do 2
    innych działek "W" i "Y", której pani "X" jest właścicielem i na jednej
    z tych działek mieszka Pan "X" (lokator w domu na działce "Y"), który
    jest jej ojcem. Działka "Y" ma administracyjnie wjazd przydzielony z
    innej strony .
    Myślę, że opis jest jasny - mam nadzieje.

    Muszę zrobić nawierzchnię bo jak popada deszcz, to tonę w błocie.
    Dodatkowo jako, że droga jest terenem prywatnym, będę chciał zamknąć go
    bramą zdalnie zamykaną.
    Pani X nie chce mi się dołożyć do zrobienia nawierzchni tej drogi,
    ponieważ ona z niej nie korzysta.
    A z drogi tej natomiast korzysta lokator domu Y, "bo mu wolno" twierdząc
    , że ma zgodę pani X. Nie ma natomiast mojej zgody.

    Pytanie:
    Co mogę zrobić żeby wyegzekwować należną część za wykonanie drogi i
    bramy na wjeździe na ten teren lub jak ograniczyć możliwość jeżdżenia
    lokatora z domu Y.

    Pani Y jak do tej pory wraz z całą rodziną i tak łazi mi po tej drodze
    bo tak im wygodnie jak twierdzą.

    Jest ktoś w stanie mi pomóc ograniczyć im to szwendalstwo po drodze w
    którą władowałem już i właduję jeszcze niemałe pieniądze?

    Pozdrawiam
    Wąski