  • 1. Data: 2007-08-29 19:06:24
    Temat: Dowod rejestracyjny a przeglad
    Od: kots <k...@g...com>

    Witam
    Dzis zawitalem do urzedu - wydzial komunikacji, w sprawie rejestracji
    samochodu.
    Zakupilem uzywany samochod.
    Poprzedni wlasciciel z polski, samochod mial przeglad wazny do 3
    wrzesnia 2007.
    Zlozylem stosowne pisma o przerejestrowanie pojazdu na mnie - otrzymalem
    blachy i dowod tymczasowy wazny przez miesiac. I tu pojawia sie moje
    pytanie - jesli nie mam dowodu rejestracyjnego - tego starego gdzie
    widniala data nastepnego przegladu technicznego (dop. do ruchu) nie mam
    oczywiscie, to czy przeglad musze zrobic do 3 wrzesnia, czy moze jednak
    mam czas do odbioru dowodu stalego? CZy to tylko pomylka urzednikow czy
    moze cos jeszcze?
    Pozatym na dowodzie tymczasowym nie widze miejsca gdzie mialbym miec
    pieczatke diagnosty - jak to wyglada technicznie -dostaje jakies
    dodatkowy papier ktory pozniej urzednicy przenosza do dowodu stalego?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-29 20:30:13
    Temat: Re: Dowod rejestracyjny a przeglad
    Od: Adek <m...@m...com>

    On 29 Sie, 21:06, kots <k...@g...com> wrote:
    > Pozatym na dowodzie tymczasowym nie widze miejsca gdzie mialbym miec
    > pieczatke diagnosty - jak to wyglada technicznie -dostaje jakies
    > dodatkowy papier ktory pozniej urzednicy przenosza do dowodu stalego?

    Tak, dostaniesz osoby dokument, z zaswiadczeniem.
    Nastepnie z tego co wiem musisz go dostarczyc do urzedu, aby otrzymac
    dowod wlasciwy.