    From: kots <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dowod rejestracyjny a przeglad
    Date: Wed, 29 Aug 2007 21:06:24 +0200

    Witam
    Dzis zawitalem do urzedu - wydzial komunikacji, w sprawie rejestracji
    samochodu.
    Zakupilem uzywany samochod.
    Poprzedni wlasciciel z polski, samochod mial przeglad wazny do 3
    wrzesnia 2007.
    Zlozylem stosowne pisma o przerejestrowanie pojazdu na mnie - otrzymalem
    blachy i dowod tymczasowy wazny przez miesiac. I tu pojawia sie moje
    pytanie - jesli nie mam dowodu rejestracyjnego - tego starego gdzie
    widniala data nastepnego przegladu technicznego (dop. do ruchu) nie mam
    oczywiscie, to czy przeglad musze zrobic do 3 wrzesnia, czy moze jednak
    mam czas do odbioru dowodu stalego? CZy to tylko pomylka urzednikow czy
    moze cos jeszcze?
    Pozatym na dowodzie tymczasowym nie widze miejsca gdzie mialbym miec
    pieczatke diagnosty - jak to wyglada technicznie -dostaje jakies
    dodatkowy papier ktory pozniej urzednicy przenosza do dowodu stalego?

    pozdrawiam