  • Data: 2004-10-11 07:15:29
    Temat: Dowód rej. zatrzymany przez policje...
    Od: PARKER <adam@[NIESPAMUJ]usmotor.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podczas kontroli drogowej policja przyczepiłą się do pieczątek z
    przeglądów rejestracyjnych - że były starego typu i cos im tam nie
    pasowało. Zabrali mnie na komende i tam dali do podpisania dokument że
    zatrzymują dowód rejestracyjny oraz byłem przesłuchany na okoliczność
    gdzie robiono przeglady techniczne. Minął już tydzień a nic sie nie
    dzieje.
    Policjant dyzurny powiedział że nie można jeździć samochodem ale on nie
    wie co bedzie dalej. W tej chili nie mam dowodu rejestracyjnego , nie
    mogę jeździć samochodem , za 2 tygodnie kończy się ubezpieczenie a ja
    nie wiem co robić dalej . Sprawa niby jest w toku... Czy policja ma
    prawo przetrzymywac ten dowód rejestracyjny i odmamawiac wydania
    jakiegos paierku dla wydziału komunikacji ? Czy ktoś miał podobny
    problem ?