  • 81. Data: 2007-10-27 15:43:30
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "Seven" <...@z...com> napisał w wiadomości
    news:Xns99D6A8BE85130seven7777777@213.180.128.149...
    > "karen" <d...@m...pl> wrote in news:ffu2bs$17at$1@news.mm.pl:

    > widze, ze najwazniejsze dla ciebie kryterium czy maz/ojciec jest ok jest
    > czy jest skutecznym rekinem biznesu?

    to jest Twoje zdanie jedynie wskazuje na dowody jakie moga miec znaczenie w
    tej sprawie
    a mianowicie kobieta pracujaca na caly dom, maz widzac zagrozenie wpada na
    pomysl, ze jednak trzeba cos robic bo zona postawila sprawe na ostrzu
    noza...
    co robi ? zaklada firme w domu ale potrzeba czasu by cos z tego bylo a tu
    bum jej juz sie nie chce czekac... nie wiemy czy to bylo kolejne podejscie
    by uciszyc pretensje zony a tym samym dowod na to, ze jednak cos zaczal
    robic ... tego my nie wiemy i dlatego tylko zwracam na to uwage, znamy tylko
    to co pisze zainteresowany a jaka jest prawda wie On i jego zona, ktorej
    zdania rowniez nie znamy
    dlatego tez ubolewam nad takimi pomyslami jak podsuwanie pomyslu
    zainteresowanemu by dokopal zonie
    - w takich podobnych sytuacjach mozna ukrecic niezlego bata na siebie...

    > przypominam, ze najwiecej czasu maja bezrobotni...

    jasne ale jak się rodzina szanuje, kochają się, umieją się porozumieć,
    wspierają się wzajemnie okres niekiedy przejściowy nie ma wpływu na dalsze
    ich pożycie

    Sandra

  • 82. Data: 2007-10-27 15:51:01
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    > albo gloryfikowal i rozpieszczal ja do nieprzyzwoitosci - jej sie to
    > podobalo
    > na poczatku lecz potem uuch... znuuudzilo...

    kotka nie można zagłaskać na śmierć :)

    > a moze wlasnie wobec NADMIARU szacunku?

    j.w niekiedy fanatyzm mezczyzn i ich pewnosc siebie doprowadza do podobnego
    stanu

    > P.S. znasz bajke o zlotej rybce?

    jasne :)

    Sandra

  • 83. Data: 2007-10-27 15:55:15
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "skeptik" <s...@f...ua> napisał w wiadomości

    > to nie wiesz, ze aby cos rozpoczac to trzeba na poczatko w to
    > ZAINWESTOWAC?

    oczywiście ale jesli nieudacznie inwestowalam przez kilka ?

    > tylko, ze to jest typ "zabawy" dla ludzi odpowiedzialnych
    > i gdzie wszystko opiera sie na wzajemnym zaufaniu

    wiesz z tym zaufaniem to jest podobnie jak ze złudzeniami, kto kocha
    złudzenia- nie moze spodziewac sie wzajemności...

    Sandra

  • 84. Data: 2007-10-27 15:56:52
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    > a wlasnie kiedy to mezczyzna tak zapieprza to jest to totalny argument w
    > sadzie, ze "byl zlym ojcem"...

    życie nie opiera się tylko na szmalu, który się rzuca na stół :)

    Sandra

  • 85. Data: 2007-10-27 16:01:13
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    > a najcheteniej by nie placili na "rodzine zastepcza" swoich wlasnych
    > dzieci

    tu się zgodzę ale myśle, że temat rodzin zastępczych to całkiem inna bajka:)

    > za alimenty "tatusia nr 1" :(

    za jakieś 500 czy 1000 zl alim? masz chociaż pojęcie ile kosztuje utrzymanie
    dziecka? / mam nadzieje, ze nie piszemy tu o rodzinach patologicznych /

    Sandra

  • 86. Data: 2007-10-27 16:04:38
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    > Praca zawodowa kobiet... coz, najczesciej jest czyms dodatkowym, forma
    > rehabilitacji tudziez terapii zajeciowej dla kobiety...

    ta jak to nazywasz rehabilitacja czy terapia dla kobiety zaczyna się we
    wczesnych godzinach rannych do północy...
    rehabilitacja mężczyzn i ich terapia zaczyna się w godzinach popołudniowych
    na kanapie z piwkiem przed telewizorem :)

    Sandra

  • 87. Data: 2007-10-27 19:20:33
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "skeptik" <s...@f...ua> napisał w wiadomości

    > a wlasnie kiedy to mezczyzna tak zapieprza to jest to totalny argument w
    > sadzie, ze "byl zlym ojcem"...

    Ja tam jestem materialistka wiec w zyciu bym sie nie rozwiodla z takim
    kolesiem:) Za mlodu nawet twierdzilam ze maz marynarz to moj ideal - kasa
    jest a chlopa w domu nie:P

    HaNkA

  • 88. Data: 2007-10-27 19:23:05
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "skeptik" <s...@f...ua> napisał w wiadomości

    > Praca zawodowa kobiet... coz, najczesciej jest czyms dodatkowym,

    Dodatkowym poza gotowaniem, praniem, prasowaniem.....etc?:)

    > forma
    > rehabilitacji

    jest sobota, wlasnie skonczylam sie rehabilitowac 20 min temu. Jutro
    zaczynam rehabilitacje o 9, skoncze podobnie:) Pewnie dlatego jestem taka
    wypoczęta:)

    HaNkA

  • 89. Data: 2007-10-27 19:25:10
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "skeptik" <s...@f...ua> napisał w wiadomości

    > to mezczyzna zawsze jest owym WORK HORSE

    Ach, zapomnialam dodac, ze w czasie gdy ja sie dzis przez pare godzin
    oddawalam rehabiltacji moj maz ciezko pracowal grajac na xboxie:) Ktorego
    zreszta sama mu kupilam w prezencie na urodziny:))

    HaNkA

  • 90. Data: 2007-10-27 19:41:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:u3cav4-l5h.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Pewnie mi pokazesz gdzie tak napisalam?

    Z czytaniem też masz jakiś problem...

    Ja się pytam: skoro piszesz nagle o jakichś alkoholikach, to zmieniasz
    temat, czy chcesz coś zasugerować.

    > jak wyzej.

    A po co wyjeżdżasz nagle z teorią, że nowy facet matki może być "równie
    dobry"? Nowa kobieta ojca też może być "równie dobra" - a skoro i tak na
    nim spoczywa większość obowiązków rodzicielskim....

    > Tego nie jest pewien nawet sam zainteresowany

    Primo: gdyby nie to to prostszym wyjściem byłaby separacja czy
    utrzymywanie status quo z rozkładem pożycia.

    Secundo: sama pisałaś coś o hipotetycznym "równe dobrym" nowym facecie
    matki.

    > To nie tylko moze oznaczac np ze ma chlopa dupe, ktory od 2 lat siedzi na
    > bezrobociu bez prawa do zasilku i ona zapieprza 24/7 zeby utrzymac dom.

    Firma i bezrobocie? Fascynujące...

    > A skad wiesz jakie relacje sa miedzy ojcem a dzieckiem? Ile osob, ktore
    > pisza tu na grupie pisze szczerze "dalem dupy, zdradzilem, pobilem,
    > ukradlem, etc". Wiekszosc zaczyna posty od "pisze w imieniu kolegi,
    > ktory....":-) A ci co juz pisza w swoim imieniu zawsze sa niewinni.

    Przy takim podejściu to żadna dyskusja nie ma sensu...