  • 61. Data: 2009-02-03 22:54:52
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    > Na szczęście się im nie udaje...

    Widzę, że nie można cię traktować poważnie, bo w dwóch następujących po sobie
    wypowiedziach przeczysz sam sobie złapany na niewiedzy. Najpierw próbujesz
    twierdzić o jakiś wyimaginowanych mordach by następnie po ripoście twierdzić, że
    jednak im się nie udało przez co próbujesz insynuować, że próbowali. Więc kto
    próbował?

    > On był taki socjalista, jak ja baletnica. NSDAP przecież wręcz zwalczała
    > socjalistów i komunistów.

    Natolińczycy zwalczali Puławian, Stalin zwalczał Trockiego, Hitler zwalczał
    przeciwników spośród swoich faszystów (choćby wyrżnął SA), Jagoda zamordował
    Mienżyńskiego, Jagodę zamordował Jeżow. Więc dziwne, że niemieccy faszyści i
    bolszewicy prowadzili ze sobą wojnę? Różnili się choćby podejściem do spraw
    narodowościowych. NSDAP była partią narodową, KPZR była partią kosmopolityczną.

    > Jasne. Faszyści są mili i działają dla dobra społeczności... Jeszcze coś
    > ciekawego powiesz?

    Socjalizm dla ciebie to ustrój miły i działający dla dobra społeczności? :> Puk
    puk, pora się obudzić z mrzonek.

    > A jak się nazwę Baletnica, to nią będę?

    Czyli ty się uważasz za socjalistę, oni się uważali za socjalistw, bolszewicy
    się uważali za socjalistów a nawet komunistów... i wszyscy macie o sobie takie
    złe mniemanie? :> Nie kłóćcie się, nie wypada tak w rodzinie. :D

    > Chopie, przecie już 2 listy wcześniej wyczułem w tobie uperowca.

    Cóż za przenikliwość. Prawie jak Supermen wzrokiem przenikający ściany... tylko
    szkoda, że nietrafiona ta przenikliwość. :)

    EOT

    mariano

  • 62. Data: 2009-02-03 22:56:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 23:49
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s2i69wmrt0sw$.1p27dgb5zs79g$.dlg@40tude.net>):

    > Acha -rozumiem, ze przpadkowy przechodzien potyka sie o peknieta plyte
    > chodnikowa, wpada do dopalacze.pl polykajac w locie 5 pigulek z wystawy.

    No i? Kupując rzeczy w sklepach, legalnie dostępne i dozwolone, zakładam, że
    nie są szkodliwe. O tytoniu się głośno i wyraźnie głosi, podobnie o
    alkoholu. Więc póki nie zostaną wytępione, niestety są, ale przynajmniej
    wiadomo. Wprowadzanie na rynek nowych narkotyków i nazywanie ich
    dopalaczami zmyli potencjalne ofiary. ,,Miłe, fajne, daje kopa i legalne,
    to pewnie nieszkodliwe'' pomyśli przechodzący obok wystawy sklepu. Nie musi
    się potknąć o płytę.

    Patrz jaka kampania jest robiona przeciwko paleniu, a jednak wciąż znajdują
    się ofiary zaczynające palić. Przy braku zwalczania i publicznej akceptacji
    narkotyków, padną ich ofiarą kolejni. Może nawet ja. Bo skoro dana
    substancja będzie legalnie dozwolona, to mogę ją kupić przypadkiem, w
    spożywczym. Bo nie będzie się nazywała Narkotyk, tylko Dopalacz, napój
    energetyzujacy, a może Radosny Zestawi Witaminek Na Wzmocnienie. Mogę tego
    nie rozpoznać i paść ofiarą tych, którzy zechcą zarobić na moim
    nieszczęściu.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 63. Data: 2009-02-03 22:58:18
    Temat: Re: Nikotyna [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 23:53
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h...@4...net>):

    > Tak, tak. milion uzaleznionych Polakow to drobnica. 5 milionow
    > naduzywajacych. Zaklinaj dalej rzeczywistosc.

    Skąd te statystyki. Co 6 polak nadużywa? To czemu stykając się na co dzień z
    500 polakami nie widuję jakoś tych napranych jak meserszmit tabunami tylko
    jednostki?

  • 64. Data: 2009-02-03 22:59:01
    Temat: Re: Zbrodniarze [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 23:54
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1uva95ty7a8xe$.9jf2rc7xye0k$.dlg@40tude.net>):

    > Klamiesz. Twoja wiedza o substancjach psychoaktywnych i uzaleznieniach
    > jest w ilosci dazacej do zera.
    > Z niczym sie nie zapoznales.

    Taaak, bo nie uwierzyłem propagandzie dilerów?

  • 65. Data: 2009-02-03 22:59:24
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No i? Takie to cudowne naćpać się tym szajsem? Amfetaminą też faszerowano
    > wojaków, żeby więcej pałeru do zabijania mieli. A jaki z tego efekt jest,
    > to sobie poczytasz, jak wpiszesz Amfetamina.

    czy cudowne ... raz probowalem. Nie najgorzej. Pod wzgledem ogolnej jakosci
    bardzo podobnie do niezlej popijawy. Znaczy przebieg zgola odmienny, nie
    otepia umyslowo, mozesz pracowac glowa - duzo gadasz, jestes w 200% soba a
    na drugi dzien totalna zwała. czyli suma sumarum per saldo podobnie jak po
    porzadnej popijawie....
    Alkoholem etylowym tez niejedna wladza faszerowala swoj lud - wpisz czasem w
    googlach "alkoholizm"

    Pozdrawiam
    SDD

  • 66. Data: 2009-02-03 23:01:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 23:50
    (autor Scowron
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.uossdwqh2evmgz@skowronek>):

    > Ja bym tam wprowadził akcyze na narkotyki, przynajmniej dziurę w budżecie
    > by załatali :).
    > Co za różnica czy ktoś się zapije na śmieć czy zaćpa, czy w jakiś inny
    > sposób doprowadzi do swojej śmierci - jego wybór. Zakaz posiadania
    > narkotyków jest bez sensu skoro nie można go w żaden sposób wyegzekwować.
    > Policja złapie jednego dilera, pojawi się następny w jego miejsce - taka
    > zabawa w kotka i myszkę. Likwidując ten zakaz mieli by więcej czasu na
    > łapanie prawdziwych przestępców.

    Ciekawe tylko, jak byś uchronił swoje dziecko przed dilerem w szkole/pod
    szkołą, skoro byłby on legalny? Ciekawe jak byś uchronił się przed
    narkomanem na głodzie, który by cię zabił, żeby zebrać kasę na kolejną
    działkę.

    Obrońcy narkotyków to albo dilerzy albo ofiary ich propagandy we wczesnym
    stadium uzależnienia. Pojedźcie do jakiś ośrodków odwykowych i pogadajcie z
    kolegami ,,z doświadczeniem''.

  • 67. Data: 2009-02-03 23:01:29
    Temat: Re: Narkotyki [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Ano :( Ale już się palenie zwalcza masowo, na szczęście. No i kampania o
    > szkodliwości jest. A jeszcze z 50 lat temu uznawano papieroski za cud
    > natury.

    tia... - jakos nie widze tych skazanych za posiadanie paczki fajek

    Pozdrawiam
    SDD

  • 68. Data: 2009-02-03 23:04:31
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 23:54
    (autor mariano
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <7...@n...onet.pl>):

> [...]
    próbujesz
    > insynuować, że próbowali. Więc kto próbował?

    Synku, znasz znaczenie słowa POMYSŁ?

    > Socjalizm dla ciebie to ustrój miły i działający dla dobra społeczności?
    > :> Puk puk, pora się obudzić z mrzonek.

    Ale coś się tak dorwał do tematu. tak, uważam, socjalizm za działanie dla
    dobra społeczności. tak, wiem, nie udało się go do tej pory wdrożyć i
    dewiacje jakie opisujesz, nie są socjalizmem. Tak, zupełnie bredzisz bez
    związku z tematem, bo ci nagle socjalizm wyskoczył z dupalacza.

  • 69. Data: 2009-02-03 23:05:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Dodam jeszcze, że alkohol jako taki jest znany i można próbować dzieci
    > wychowywać antyalkoholowo. Można też nie pić, znając jego działanie. Z
    > narkotykami już tak fajnie nie jest, bo są one często maskowane nazwami
    > takimi, jak tytułowe ,,dopalacze'', a nawet reklamowane dość sympatycznie
    > TV (RedBul). Więc istnieje ryzyko, że ktoś weźmie z niewiedzy.

    Jak poznasz amfetamine czy benzylopiperazyne badz marihuane, to tez beda one
    znane.
    I wtedy moze bedziesz mial na tyle wiedzy i obiektywnego spojrtzenia, by sie
    w tym temacie wypowiadac. Bo poki co to bredzisz, niczym ksiadz proboszcz o
    ciupcianiu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 70. Data: 2009-02-03 23:06:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 00:01
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmaic9$975$1@news.onet.pl>):
    > tia... - jakos nie widze tych skazanych za posiadanie paczki fajek

    Ano niestety, opór narodu silnie uzależnionego (w latach 60 palił chyba
    każdy) nie da się złamać w 1 dzień. Ale jak widać, palaczy jest coraz
    mniej, coraz bardziej są oni wypychani na margines społeczeństwa, zaś
    dostępność papierosów jest coraz bardziej ograniczana.