  • 21. Data: 2008-11-04 22:37:33
    Temat: Re: Dokument tożsamości ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > wiadomości news:geqhc6$7t6$1@news.onet.pl...

    > Ale on okazał dokument - prawo jazdy.

    Oj, widzę tutaj dwa błędy:

    1. Prawo jazdy nie jest dokumentem tożsamości
    2. Został poproszony o DO, nie okazał, choć go miał, zatem spełnił
    znamiona wykroczenia. To, że miał PJ jest bez znaczenia, podobnie jak
    bez znaczenia jest, że miał kartę miejską, bankomatową, czy też zielone
    majtki.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 22. Data: 2008-11-05 00:16:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pomidor wrote:

    > Zgadza się, ale nie podałem żadnych fałszywych danych a dokument ze
    > zdjęciem i peselem okazałem.

    Samo powiedzenie, ze sie nie ma kiedy sie ma jest karalne i za to oberwiesz.
    Jkabys nie miał, albo by się wówczas nie wydało, że masz to by ci się
    udało.
    Możesz się tłumaczyć, że byłeś pijany i zajrzałeś do jednej kieszeni
    gdzie zwykle masz dowód i tam nie było, dlatego powiedziałeś, że nie masz.
    Czy ci ktokolwiek uwierzy to sie zobaczy.

  • 23. Data: 2008-11-05 00:17:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:
    > Użytkownik Liwiusz napisał:
    > [..]
    >
    > Społecznie to szkodliwy jest ten przepis. Więc przeciwstawienie mu się
    > jest wręcz obowiązkiem obywatelskim.

    z niecierpliwością czekam aż zaczniesz.

  • 24. Data: 2008-11-05 00:19:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Szymon von Ulezalka wrote:

    > przepraszam bardzo- ale co w tym szkodliwego? znalezc chlopak nie mogl
    > (po pijaku); zreszta- dal inny dokument
    > na podstawie ktorego mozna bylo ustalic tozsamosc.
    > pomijajac juz zupelnie bezsensowny przepis o *obowiazku* posiadania
    > dowodu osobistego... (paszport nie wystarczy?)

    bo kiedyś swego czasu nie wszystcy mogli dostać paszport, dlatego był dowód.
    Teraz mogliby zmienić na posiadanie jakiegokolwiek dokumentu
    stwierdzającego tożsamość.

  • 25. Data: 2008-11-05 00:20:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <a...@i...pl> napisał w
    > wiadomości
    o.googlegroups.com...

    > Nie ma obowiazku noszenia dowodu osobitego. Popełniasz wykroczenie, gdy
    > go posiadasz, ale odmawiasz okazania.

    Ale on pisze w sensie obowiązku wyrobienia dowodu, niekoniecznie
    posiadania/noszenia przy sobie.

  • 26. Data: 2008-11-05 00:21:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pomidor wrote:

    > prawo jazdy nie jest dokumentem tożsamości ? jest zdjęcie, dane i pesel.

    niestety formalnie nie jest.

  • 27. Data: 2008-11-05 00:23:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pomidor wrote:

    > ale na jego podstawie da sie ustalić moją tożsamość.

    juz bylo.
    jest dokumentem na podstawie którego można ustalić tożsamość
    nie jest dokumentem tożsamości. takowym jest paszport, dowód, karta
    stałego pobytu.

  • 28. Data: 2008-11-05 00:23:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:
    > Użytkownik Pomidor napisał:
    > [..]
    >
    > Niewolniku!
    > W te pędy płacić grzywnę lub odsiedzieć ją w areszcie, a nie pyskować
    > władzy!
    >
    > Było głosować na PO/PIS/PSL/LID ?
    > No to masz państwo policyjne z wszelkimi tego konsekwencjami i nie
    > marudź nam tutaj.

    Nudny już się robisz. Wymyśl coś nowego.

  • 29. Data: 2008-11-05 01:40:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > Nudny już się robisz. Wymyśl coś nowego.

    Wymyślę, jak przyjdą po Ciebie albo kogoś Tobie bliskiego.
    Ok?

    A na razie pojadę ze starą płytą.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 30. Data: 2008-11-05 03:25:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:

    > Wymyślę, jak przyjdą po Ciebie albo kogoś Tobie bliskiego.
    > Ok?
    >
    > A na razie pojadę ze starą płytą.

    może jedź tak, żeby inni nie musieli słuchać w kółko tego samego.
    nudny sie na starość robisz, a do wyborów prezydenckich jeszcze trochę
    zostało.