  • Data: 2004-11-19 09:38:31
    Temat: Dialer- moje prywatne stanowisko.
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Nie. TPSA jest tylko pośrednikiem - takim jak np. poczta, bank czy firma
    > kurierska.

    > Nie. Fałsz. TPSA tylko chce odzyskać pieniądze, które jej się należą.
    ...... i t d..

    Aby nie krecic sie w kolko sprobuje
    przedstawic swoje stanowisko mozliwie jasno.

    Teza:

    W omawiany przez nas przypadku
    TP SA sprzedaje uslugi na zasadzie "posrednictwa sprzedazy",
    i w zwiazku z tym jest odpowiedzialna za to, co sprzedaje
    przed odbiorca - konsumentem, zwlaszcza w tym zakresie,
    czy usluga nie jest wyludzona.

    Uzasadnienie.

    1. nazwa uslugi bedaca "nazwa handlowa" nie moze zmieniac ISTOTY
    swiadczonej uslugi.

    2. Istota swiadczonej uslugi widniejacej w cenniku pod nazwa
    "polaczenie z numerem 0-xxx xxx" jest w omawianym przypadku
    sprzedarz uslugi swiadczonej przez innego klienta
    ZA POSREDNICTWEM TP SA i pobranie oplaty
    poprzez odpowiednie "taryfikowanie" czasu uslugi.

    W zwiazku z powyzszym TP SA nie powinna twierdzic,
    ze pobiera JEDYNIE oplaty za to, co robi - lazcy z numerem
    i powinna dolozyc nalezytych staran, by nie wystepowac w roli
    windykatora oszusta poprzez zawarcie stosownych klauzul
    w umowie z uslugodawca.

    I jescze odpowiedz do Pana Andrzejowych odpowiedzi..

    Jak Pan godzi pierwsza odpowiedz z druga?

    Niby jest TYLKO posrednikiem, ale CALOSC pieniedzy
    jej sie naezyniezaleznie czy sprzedana za JEJ POSREDNICTWEM
    usluba nie byla wyludzona..

    Boguslaw