  • Data: 2004-11-19 12:10:42
    Temat: Re: Dialer- moje prywatne stanowisko.
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rodrig Falkenstein pisze:

    > TPSA nie pobiera opłaty za dane tylko za nawiazanie i utrzymywanie
    > połączenia. I to niezależnie od tego, czy jakiekolwiek dane zostana
    > przesłane czy nie. To nie GPRS.

    To bardzo WYGODNE dla TP SA tlumaczenie,

    Ale SPRZECZNE Z FAKTAMI.

    FAKTY sa takie ze:

    1. NIKT nie dzwonilby na "numer premium" gdyby nie chodzilo mu
    o usluge INNA niz"zestawienie i utrzymywanie polazenia".

    2.CZESC z oplaty otrzymanej "za polazcenie premium" TP SA
    wplaca (bezposrednio lub przez posrednikow) temu,
    ktory usluge swiadczy.

    A wiec sprzeadje USLUGE KONCOWA, ktora
    (wierzmy ze NIE DLA OSZUKANIA KLIENTA)
    nazywa "polaczenie premium")