  • Data: 2006-09-06 01:28:07
    Temat: Czyżby straz miejska miała większe uprawnienia od policji??
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jakiś czas temu dostałem od straży miejskiej wezwanie wraz z kosztami
    upomnienia że rzekomo parkowałem w płatnej strefie i mam zapłacić za te
    parkowanie z kosztami. Odpowiedziałem, że nie przypominam sobie abym
    parkował i dlaczego dostaje dodatkowe koszty skoro to jest pierwsze pismo
    które od nich otrzymałem.....Trwała taka przepychanka korespondencyjna,
    gdzie oni upierali się przy swoim, ja nie zgadzałem się z nimi ( sytuacja
    typu jak w przypadku nieprzyjęcia mandatu proponowanego przez policję). Po
    kilku miesiącach przychodzi z urzędu skarbowego z działu egzekucji
    informacja o zajęciu mojego konta bankowego! Dlaczego nie odbyła się sprawa
    sadowa? Tylko od razu egzekucja? Gdyby to był mandat od policji, po takiej
    korespondencji i mojej deklaracji nie zgadzania się z decyzja policji
    sprawa trafiłaby do sądu grodzkiego, zostałby wydany wyrok w trybie
    nakazowym, a ja mógłbym go zaakceptować, albo odrzucić i odbyłaby się
    kolejna sprawa w sądzie już z moim udziałem...i dopiero gdybym przegrał i
    dalej nie płacił pojawiłby się nakaz egzekucji z konta...
    A tu jakiś strażnik, ma większe prawa i jakiś zarząd miasta...bo napisał,
    cytuję :"uważam że roszczenie jest zasadne.." mgr inż. XXXX dyrektor zarządu
    dróg i mostów..TO jest kpina, to nawet nie jest prawnik...on uznał zasadne i
    skierował do egzekucji..co to ma być??
    A ja w dalszym ciągu nie przyznaję im racji...i co, co mam zrobić, konto
    zablokowane...Chyba złożę zażalenie /skargę na działanie organu
    egzekucyjnego...co mam robić? Zapłaci i skarżyć się??

    Wybaczcie za błędy, jest środek nocy....a na dodatek mam linie kredytowa w
    banku i jeszcze ni ja odbiorą...

    Wiesiek