    From: "Jarek" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy zamównie jest ważne?
    Date: Mon, 4 Jul 2005 14:29:34 +0200

    Witam.

    Złożyłem faxem zamówinie do firmy X, w którym napisałem: "cena do 100USD
    brutto". Zadzwoniłem do firmy w której zamówiłem części, a sprzedawczyni
    mówi mi, że części już są i kosztują 100USD netto.Nikt do mnie nie dzownił i
    nie informował mnie o zmianie ceny, zmiany warunków zamówienia.
    Czy ze względu na zmianę ceny, nie dotrzymanie warunków zamównienia przez
    sprzedawcę mogę odstąpić od dokonania zakupu?

    Jarek