  • 21. Data: 2008-04-10 17:52:44
    Temat: Re: Czy wyroki są jawne?
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    A jesteś w stanie odróżnić postępowanie sądowe od przygotowawczego?

  • 22. Data: 2008-04-10 21:07:46
    Od: "Mariusz606" <m...@g...pl>

    Użytkownik " jb" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    >A jesteś w stanie odróżnić postępowanie sądowe od przygotowawczego?

    Melduje panie prokurze, że jestem w stanie.
    Tym obszernym cyctatem chciałem zaprzeczyć mitowi
    szerzonemu przez wybrańców ludu, że nie wolno fotografować akt.

    Z cytowanego pisma MS wynika jasno, że jeśli żuczkowi wolno robić odpisy akt
    (obojętnie czy z postępowania przygotowawczego czy z sądowego, panie
    prokurze)
    to wolno je robić ___w formie___ fotek i to bez żadnych dodatkowych
    podań i zgód wybrańców ludu.
    Tak zwyczajnie, np. całe akta.
    _________________
    "Bo pański numerek jest pusty, więc kolega dał płaszcz sąsiedni. Jasne?!"

  • 23. Data: 2008-04-11 18:53:06
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > prokurze)
    > to wolno je robić ___w formie___ fotek i to bez żadnych dodatkowych

    A to są jeszcze tacy, co twierdzą inaczej?

  • 24. Data: 2008-04-12 07:20:20
    Od: "Kierownik_Szatni" <K...@W...PL>

    > A to są jeszcze tacy, co twierdzą inaczej?

    W pewnym mieście Pani Biurowa czasem zwana Sekretarką
    udostępniała mi akta sądowe i zgodziła się na robienie odpisów.
    Powtarzam, zgodziła się na przepisywanie ale na fotki nie.
    I teraz uwaga...
    Po konsultacji z ___sędzią sądu___ podtrzymała swoją decyzję.
    I nie udawaj panie prokurze, że to takie nietypowe.
    "Bo pański numerek jest pusty, więc kolega dał płaszcz sąsiedni. Jasne?!"

  • 25. Data: 2008-04-14 14:06:17
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > I teraz uwaga...
    > Po konsultacji z ___sędzią sądu___ podtrzymała swoją decyzję.
    > I nie udawaj panie prokurze, że to takie nietypowe.

    racja, łamanie prawa przez takie panie sekretarki jest bardzo typowe, co nie
    zmienia faktu że masz prawo fotografować, kserować, odpisywać (możesz nie
    mieć jedynie prawa wynieść akt, ale na miejscu możesz)