  • Data: 2003-06-01 10:17:09
    Temat: Czy udowodnie dobrą wiarę??
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grupowicze !
    Wynająłem lokal sklepowy. Podmiot który mi wynajął (faktycznie podnajął) jak
    się okazało nie miał prawa do lokalu, ponieważ osoba która z koleji jemu
    podnajęła nie mogła tego zrobić ze względu na klauzule w umowie z
    właścicielem, zabraniającej podnajmu bez jego zgody.
    W umowie którą podpisałem wynajmujący oświadczył wprost że ma prawo do
    posiadanego lokalu. Wręczył mi klucze, wyposażenie sklepu itd. Wydawało mi
    się na tej podstawie zbędnym dochodzenie kto faktycznie dysponuje ważnym
    prawem do lokalu.

    Czy na podstawie tych faktów udowodnie przed sądem że byłem zależnym
    posiadaczem nieruchomości w dobrej wierze???

    Dzięki za odpowiedź
    Marcin

    --
    ...Collect my thoughts together