  • 11. Data: 2006-10-12 22:26:24
    Temat: Re: Czy taki moze mi cos zrobic? [dlugie]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:wd0sneqqqwdf.swh9j66gft4x$.dlg@40tude.net...

    > Ależ on pomówił :) Zobacz:
    >
    > "Przez kilka dni oszukani, dzięki uprzejmości kolegów z Jeleniej, doszli do
    > oszustów. Z relacji w ogłoszeniach można wyczytać, że w całą sprawę
    > zamieszane są 3 osoby. Jedna to Paweł Dz. (syn byłego działacza AK
    > Karkonoskiego) (...)".
    >
    > Całość wynika z kontekstu: oszukani stwierdzili że oszustami są 3 osoby.
    > Jedną z tych osób jest Paweł Dz. <- Informacja jest złożona w taki sposób
    > że można przyjąć że to autor newsa pomawia, a nie że cytuje za innymi kto
    > jest zamieszany w caly proceder...

    Nie, o ile faktycznie istniały ogłoszenia w których oszukani to stwierdzili. On
    jedynie stwierdza, że enigmatyczni oszukani tak twierdzą.

  • 12. Data: 2006-10-12 23:06:56
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 13 Oct 2006 00:26:24 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie, o ile faktycznie istniały ogłoszenia w których oszukani to stwierdzili. On
    > jedynie stwierdza, że enigmatyczni oszukani tak twierdzą.

    Czyli o ile istnieje mój domniemany kumpel X który powie "Robert T. co
    pisuje na newsy to jest taki i taki", a ja napisze publicznie "Taki jeden
    to mój kumpel. Okazuje sie, ze Robert T. co pisuje na newsy to jest taki i
    taki" - moge sobie pisac tak do woli szkalujac Ciebie i Ty nie mozesz mi
    nic zrobic? :> Ew. bedzie sprawa z oskarzenia prywatnego (Twojego) i jak
    sie okaze ze ten tajemniczy ktos o ktorym z mojej notki wiadomo tylko tyle,
    ze jest, istnieje - sprawa zostaje z miejsca umorzona? Dodajmy do tego
    jeszcze, ze dziennikarz nie musi ujawniac zrodla swojej informacji, wiec
    jesliby sie okazalo ze jestem dziennikarzem i pisze sobie o Tobie rozne
    ciekawe rzeczy, to Ty nic nie mozesz mi w zwiazku z tym zrobic? :>

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2006-10-12 23:30:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > taki" - moge sobie pisac tak do woli szkalujac Ciebie i Ty nie mozesz mi

    Nie. Ale jeśli napiszesz, że taki mój kumpel na grupie xx.xxx.xxx napisał, że
    Robert T. ukradł samochód, to ja swoje roszczenia bedę kierował do Twojego
    kumpla,a nei do Ciebie. Wszak Ty napisałeś prawdę.

> [...]
    > jesliby sie okazalo ze jestem dziennikarzem i pisze sobie o Tobie rozne
    > ciekawe rzeczy, to Ty nic nie mozesz mi w zwiazku z tym zrobic? :>

    Dziennikarz źródła ujawniać nie musi, ale w razie czego musi umieć udowodnić to,
    co napisał. A to subtelna bo subtelna, ale jednak różnica.

  • 14. Data: 2006-10-13 01:30:48
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl> wrote in message

    > 1. Czy po takim newsie cos mi grozi?

    Nie.

    > 2. Czy tekst: "Pamietaj odwidzecze sie" jest grozba karalna?
    Nie,

  • 15. Data: 2006-10-13 01:44:12
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > taki" - moge sobie pisac tak do woli szkalujac Ciebie i Ty nie mozesz mi

    O ile twój kumple X powiedział to gdzieś publicznie i potafisz to udowodnić.