  • 1. Data: 2006-10-12 19:40:08
    Temat: mandat, sad grodzki, czy jestem karany
    Od: a...@g...com

    Witam

    Z search'a nie wyszlo mi wiec oto moje pytanie. Zostalem skazany
    wyrokiem Sadu Grodzkiego za wykroczenie (przekroczenie predkosci) na
    kare grzywny.

    Czy jestem karany?
    Pytanie moje plynie z tad ze zastnawiam sie jak bedzie wygladalo
    moje zaswiadczenie o niekaralnosci.

    Dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2006-10-12 19:52:31
    Temat: Re: mandat, sad grodzki, czy jestem karany
    Od: wombi <j...@d...pl>

    a...@g...com napisał(a):
> [...]
    > kare grzywny.
    >
    > Czy jestem karany?
    > Pytanie moje plynie z tad ze zastnawiam sie jak bedzie wygladalo

    Dostaniesz zaświadczenie w którym będzie "stało",że jesteś nie karany.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-10-12 19:56:15
    Od: a...@g...com

    Witam